FANDOM

Will of Fire Sculpture.png

Spomenik "Volje vatre".

Volja vatre ili Vatrena volja (火の意志, Hi no Ishi) je glavna ideologija Sela lišća. Ovaj ideal vuče svoje korenje iz verovanja Ašure Ocucukija, s obzirom da je on verovao da su ljubav i sloga put ka miru. Ovo verovanje obuhvata da nindža voli svoje selo i brine za svoje prijatelje.

Istorija

Ašura Ocucuki, predak Sendžu klana i mlađi sin Mudraca šest staza, verovao je da su ljubav i sloga put ka miru, dok je njegov stariji brat Indra Ocucuki verovao da mir može da se dobije samo sa snagom osobe. Kada je Mudrac bio na samrti, on je izabrao Ašuru za svog naslednika jer je on verovao u ljubav, za razliku od Indre koji je verovao u moć. Indra se, kao stariji, razbesneo zbog ovoga i krenuo u večni sukob sa svojim mlađim bratom.

Haširama Sendžu, vođa Sendžu klana za vreme Ere zaraćenih strana je delovao kao prva reinkarnacija Ašure, te je on nasledio njegovu volju, kasnije je on osnovao Selo lišća zajedno sa svojim rivalom Madarom Učihom, koji je u to vreme bio reinkarnacija Indre. Ljubav i sloga u koju su Haširama i Ašura verovali, nazvana je "Volja vatre", te je ona predstavljala put šinobija sela lišća.

Zanimljivosti

  • Svi klanovi u Selu lišća su prihvatili Volju vatre, sem Učiha Klana, koji su bili potomci Indre Ocucukija, i koji su verovali u Prokletstvo mržnje.
    • Samo pet pripadnika Učiha Klana je verovalo u Volju vatre, to su bili: Itači Učiha, Šisui Učiha, Kagami Učiha, Obito Učiha i Naori Učiha.
  • "Volja vatre" i "Prokletstvo mržnje" su dve glavne ideologije u Narutu, a vuku svoje korenje iz budističkih verovanja.
  • Selo kamena je imalo sličnu ideologiju, kod njih se to nazivalo "Volja kamena".