FANDOM

Vetroviti Stil: Rasenšuriken
Fūton Rasenshuriken
Imena
Kandži:
風遁・螺旋手裏剣
Romedži:
Fūton: Rasenshuriken
Doslovno značenje:
Vetroviti Stil: Rasenšuriken
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #339
Anime:
Film:
Naruto Šipuden Film: Volja Vatre
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Neroji 3
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Igrica, Film
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu, Kindžicu
Element:
Rank:
S-rank
Klasa:
Ofanzivna
Domet:
Svi dometi
Znaci rukama:
/

Vetroviti Stil: Rasenšuriken (風遁・螺旋手裏剣, Fūton: Rasenshuriken) je moćna tehnika S-ranga koju je kreirao Naruto Uzumaki nakon što je savladao Vetroviti stil: Rasengan.

Pregled

Nakon što je savladao kontrolu vetrovitog stila, i usavršio Rasengan do najvišeg kontrolnog nivoa. Nakon toga biva u stanju da stvori četiri velike tačke i da Rasenganu oblik fuma šurikena, stvarajući veliku spiralnu sferu sa četriri kraka šurikena. Za vreme i nakon formiranja, tehnika emituje glasnu bzku nalik na vrisak. Da bi je fornirao Naruto je morao da koristi dva klona senke. pri tome, jedan bi pravio sferu kao za rasengan dok bi joj drugi dodao verovitu čakru.

Rasenšuriken u sebi sadrži na hiljade mikroskopskih loptica vetrovite čakre koji uništavaju telo protivnika na ćelijskom nivou pri udaru. Količina mikro loptica je toliko velika da je Kakaši Hatake rekao da nije u stanju da ih prebroji čak ni svojim Šaringanom. Oštrica vetra preseca sve nervne kanale u telu protivnika ostavljajući ga nepokretnim nakon udara. Takođe, rečeno je da tehnika uništava i čakra sistem protivnika na tom nivou da ni jedan medicinski nindžicu ne može da ga zaleči. U zavisnosti od stepena oštećenja koju nanosi Rasenšuriken, moguće je da žrtva nikada više neće moći da upotrebljava tehnike. Kada ju je Naruto prvi put iskoristio bez pacanja, Cunade je primetila povrede na njegovoj ruci i uporedila tehniku sa gendžicuom rekavši da izaziva efekat nalik otrovu.

Kada je Naruto ovaj džicu prvi put iskoris protiv Kakuza, tehnika je uslovila uništenje njegovih ćelija kao dva njegova srca. Međutim, njegovo telo je izgledalo netaknuto nakon udara. Nakon što je Naruto naučio da baci Rasenšuriken, šteta je znatno veća. Ne samo da može da seče stene, već je njome pogodivši Peinovu ljudsku stazu uspeo da joj uništi skoro celo telo.

Nedostaci

U početku, tehnika je zahtevala ogromnu čakra potrošnju ostavljajući Naruta potpuno izmorenog nakon tri korišćenja. U slučaju da se tehnika baci na protivnika, dok je Naruto u Sejdž modu, u dodatku sa drugim Rasengan varijacijama, poznato je da je Naruto mogao da ga iskoristi najviše tri puta. Ovo pokazuje da jedan bačeni Rasenšuriken zauzima trećinu Narutove sendžicu čakre. Da bi tehniku ponovo iskoristio, mora ponovo ući u Sejdž mod.

U slučaju da pri kreiranju Rasenšuriken povredi ruku korisnika, tehnika gubi svoju savršenu stabilnost. Naruto je tako imao problem da Rasenšurikenom dotakne protivnika jer bi se džicu raspao pre udara. Iz tog razloga ga je u početku koristio samo iz blizine bez bacanja, kao kada koristi svoj obićni Rasengan.

Vrste

Vrste
Ime

Slika

Element
Vetroviti Stl: Veliki Raenšuriken
Odama Rasenshuriken
Vetar
Vetroviti Stil: Mini Rasenšuriken
Mini-Rasenshuriken
Vetar
Vetroviti Stl: Dupli Rasenšuriken
Twin Rasenshuriken 2
Vetar
Vetroviti Stil: Ultra Veliki Rasenšuriken
Fūton Chōōdama Rasenshuriken
Vetar
Sejdž Umetnost: Lava Stil: Rasenšuriken
Sage Art Lava Release Rasenshuriken
Lava
Sejdž Umetnost: Super Rasenšuriken Repatih zveri
SageArtSTBR

Magnet

Lava

Vatra

Voda

Vetar

Para

Požarni Stil: Crni Ninmbus Vatrene Vure
Blaze Rasenshuriken
Vetar

Vatra

Rasenšuriken Bombe Repate Zveri
Tailed Beast Ball Rasenshuriken
Vetar
Šest Puteva:Ultra-Veliki Rasenšuriken
Naruto's Battle Avatar-0
Vetar