FANDOM

Photo.jpg.png

Simbol Uzumaki klana

Uzumaki klan (うずまき一族, Uzumaki Ichizoku) je bio klan u selu sakrivenom u vrtlogu. Bili su dalji rođaci Sendžu klana iz sela lišća, što je dovelo do velikog prijateljstva između ova dva sela. Čunini i džonini iz sela lista na svojim leđima nose znak sela vrtloga, kao znak prijateljstva između ova dva sela, znak se održao čak i mnogo godina posle uništenja sela vrtloga.

Istorija

SenjuUzumaki.png

Uzumaki i Sendžu Klan.

Klan je kao i Sendžu nastao od Hagoromovog mlađeg sina Ašure.[1] To je razumljivo s obzirom da su bliski rođaci Sendžu klana. U prošlosti pre Haširame članovi Uzumaki klana su boravili su u selu vrtloga. Bili su toliko moćni da su ih se svi plašili pa je selo uskoro bilo uništeno usled velike invazije. Većina članova je prebegla u selo lišća a ostatak se raštrkao po ostatku sveta. U nekom trenutku Sendžu i Uzumaki klan su sklopili savez i Haširama se oženio sa Mito Uzumaki. Nakon Haširamine Borbe sa Madarom Mito je postala prvi džindžuriki Kurame. Poznato je da je Nagato živeo u selu kiše a Karin u selu oblaka što je primer za članove klana koji žive u drugim selima. Posle Mito, Kuramin džindžuriki je postala Kušina koja je zajedno sa Minatom Namikazeom poginula u Tobijevom napadu na selo lišća. Nakon toga džindžuriki je postao Naruto Uzumaki.

Sposobnosti

35 Foto Jurus-jurus Naruto Terkuat7.jpg

Pečat Kosača Smrti kao najjači Fuindžicu Klana.

Uzumaki klan je bio naširoko poznat u svetu po svojoj jakoj čakri i životnoj sili. Mito Uzumaki je preživela period od pre stvaranja nindža sela pa sve do vladavine Hiruzena Sarutobija, Trećeg Hokagea. Pravi primer za to je Karin koja je posedovala veliku moć regeneracije kao i neverovatne senzorske moći. Članovi klana su bili veštiji u fuindžicuu od svih drugih klanova što im je donelo svetsku slavu. Najjači fuindžicu klana je Pečat Kosača Smrti, a drugi jaki pored njega su i pečat osam trigrama i oslobađanje kosača. Kušina je imala jaku životnu silu s obzirom da je preživela vađenje Kurame tik posle porođaja. Njihova čakra je bila drugačija od ostalih i zbog nje su mogli da koriste adamantijumske čakra lance kojim je bilo moguće manipulisati pomoću misli. Ovim lancima je Kušina dugo zadržavala Kuramu pod njenom kontrolom.

Članovi klana

Član Status
Mito Uzumaki Mrtva
Kušina Uzumaki Mrtva
Naruto Uzumaki Živ
Karin Uzumaki Živa
Nagato Uzumaki Mrtav
Boruto Uzumaki Živ
Himavari Uzumaki Živa
Fuso Mrtva
Isa Mrtav
Cunade Živa
Navaki Mrtav
Hinata Hjuga (samo u mangi) Živa

Izvori

  1. Ashura Otsutsuki, Uzumaki Clan

Zanimljivosti

  • Svi džinžurikiji devetorepe lisice potiču iz Uzumaki klana.
  • Cunade i Navaki su članovi klana Sendžu ali su i članovi Uzumaki klana jer je njihov deda Haširama Sendžu bio oženjen sa Mito Uzumaki.
  • Nakon što se udala za Naruta, Hinata je postala član Uzumaki klana.
  • Članovi klana žive veoma dugo, to je pokazala Mito Uzumaki koja je poživela čak do vladavine Trećeg Hokagea, a udala se za Prvog.