FANDOM

Ubod Pakla
Jigokuzuki Yohon.png
Imena
Kandži:
雷切
Romedži:
Jigokuzuki
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #554
Anime:
Igrica:
Naruto: Ultimativna Nindža Oluja 3
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Tajdžicu, Nintajdžicu, Nindžicu
Element:
Kkk.PNG Munjeviti stil
Rank:
B-rank
Klasa:
Ofanzivna
Domet:
Bliski domet
Znaci rukama:
/

Ubod Pakla (地獄突き, Jigokuzuki) je moćna tehnika munjevitog stila kao i najjača tehnika Trećeg Raikagea, Eja

Upotreba

Prvobitno, korisnik kanališe veliku količinu munjevite čakre u vrhove prstiju jedne od svojih ruku. Zatim, oklop od munje se manifestuje oko šake korisnika čineći je probijajućim oružjem. Tehnika omogućava korisniku da probije telo žrtve na način sličan kao Čidori i Raikiri.

Vrste

Intenzitet, veličina i snaga tehnike se mogu povećati smanjenjem broja prstiju koji su ukjučeni u njeno obavljanje:

  • Ubod Pakla: Nukite Četiri Prsta (四本貫手, Yonhon Nukite): Jaka dovoljno da uništi tehniku velikog zemljanog zida sa relativnom lakoćom.
  • Ubod Pakla: Nukite Tri Prsta (三本貫手, Sanbon Nukite): Moćan da se bori čak i protiv kovanih materijala kao što su strukture lava stila. Ljuljanjem svoje ruke, Ej može da stvori udarni talas dovoljno jak da odgura protivnika u svoju neposrednu blizinu leteći unazad.
  • Ubod Pakla: Nukite Jednog Prsta (一本貫手, Ippon Nukite): Poznata i kao "Najjače koplje" (最強の矛,saikyō no hoko, Nepobenivo koplje) ova vrsta može koncentrisati munjevitu čakru u vrh kažiprsta korisnika. Ej je uspeo da pokida sve Gjukijeve repove tokom njegovog divljanja, kao i da rani svoje telo ostavljajući ožiljak i ako je ono bilo poznato kao "Najjači štit" (最強の盾, saikyō no tate).