FANDOM

Tokuma Hjuga
180111.png
(日向トクマ, Hyūga Tokuma)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #489
Anime:
Pojavljuje se u:
Anime, Manga
Informacije
Pol:
Gender Male.png Muško
Broj godina:
II Deo: 25
Status:
Živ
Klasifikacija:
Selo:
Klan:
Tim:
Kekei Genkai:
Rank
Nindža Rank:
Tokuma Hjuga (日向トクマ, Hyūga Tokuma) je šinobi iz Hjuga Klana, iz Sela Lišća. Bio je član Partije Infiltracije i Izviđanja.

Ličnost

Tokuma je mirna osoba. Takođe je nesebičan, što je viđeno u tome da je bio spreman da žrtvuje sebe da bi njegovi prijatelji mogli da pobegnu iz Akacukijevog iznenadnog napada.

Izgled

Tokuma ima šiljatu braon kosu koja je dugačka do njegovih ramena, ima dva pramena koja su mu puštena sa strane i bele oči što je normalno kod članova Hjuga Klana. Nosi standardnu uniformu Sela Lišća, s čeonim zaštitnikom u bandana stilu i jaknu.

Sposobnosti

Tokuma Byakugan activated.png

Tokuma sa svojim aktiviranim Bjakuganom

Kao svi koji poseduju Bjakugan, on ima viziju na 360°, kao i sposobnost da vidi kroz objekte, sposobnost da vidi čakra sistem. Prema rečima Mute Aburamea, on trenutno poseduje najjači Bjakugan u njegovom klanu.

II Deo

Sastanak Kagea

U animeu, Tokuma, zajedno sa Mutom i Rankom, su dodeljeni Ankinom timu za infiltracije i izviđanja, da istraže jedno od Oročimaruovih skrovišta i nađu Kabuta Jakušija, nakon što su Sai i Jamato otišli na misiju. Kada su stigli, Tokuma ih je informisao da je Danzo Šimura postao kandidat za Šestog Hokagea i da je Pejn napao selo.

Četvrti Šinobi Svetski Rat: Odbrojavanje

Anko's unit.png

Anko sa svojim timom, istražuje leševe

Dok su pratili tragove leševa koje je ostavio Kabuto, Tokuma se zapitao da li su to bile oprezne akcije od strane Kabuta, kao i njegove namere. Kako trag nestaje, Anko zahteva od Tokume da svojim Bjakuganom proveri dalje. U šoku informiše svoj tim, da je našao Kabuta i maskiranog čoveka iz Akacukija kako razgovaraju jedno s drugim, pre nego što su ušli u hodnik ispod zemlje.

Četvrti Šinobi Svetski Rat: Suočenje

Cloud Style Trechery.png

Omoi oslobađa Tokumu i Ranka

On i njegov tim su kasnije viđeni na planinskom groblju, gde su otkrili da je armija Belog Zecua otišla duboko u zemlju, pre nego što je Četvrti Šinobi Svetski Rat počeo. Videvši ih na potezu, Anko naređuje da uhvate ostatak armije, dok ona bude nazad i pokuša da otkrije gde im je skrovište.

Tokuma identifikuje neprijatelja koji se približava, i govori svojim prijateljima da nastave s povlačenjem dok ih on zadržava. Tokuma je onda zarobljen od strane Akacukija i nateran je od strane Sasorija da se bori protiv svojih prijatelja. On je međutim, bio spašen od strane Omoija, koji je presekao Sasorijev čakra konac.

Zanimljivosti

  • Tokumino ime može značiti 'period od dobročinstva' (徳間).
  • U animeu, u njegovom prvom pojavljivanju, njegov čeoni zaštitnik bio je crn, dok je u kasnijem viđenu bio plave boje.