FANDOM

Tim Ro
Latestjsztjdk.png
(ロ班, Ro-Han)
Pojavljivanje
Anime:
Pojavljuje se u:
Anime
Informacije
Vođa:
Pripadnost:
Članovi:
Tim Ro (ロ班, Ro-Han) je elitna Anbu organizacija iz Sela Lišća koja služi direktno Hokageu.

Poznate misije

Eliminacija šinobija iz Sela Skrivenog u Magli

Tim Ro je jednom dobio misiju da eliminiše šinobije iz Sela Skrivenog u Magli, koji su svi bili eliminisani tokom svog bekstva.

Eliminacija neprijatelja

Članovi Tima Ro, Kakaši i Itači, poslati su da prate informacije između tima iz Sela Lišća i grupe ANBU operativaca iz Zemlje Drveta. U slučaju da budu izdati, morali su da ih eliminišu, što se ustvari i dogodilo, kako je grupa iz Zemlje Drveta planirala da izda Selo Lišča.

Eliminacija sabotera iz Sela Skrivenog u Travi

Jednog puta, pet šinobija iz Sela Skrivenog u Travi pokušala su da sabotiraju ulicu postavljajući eksploziv. Tim Ro je pitan da ih ubije ali da ne ostavi ni jedan trag koji bi mogao oštetiti selo.

Istraživanje barijere

Posle nekoliko ispada pored sistema barijera Sela Lišča blizu Učiha Klana, Kakaši je dobio zadatak da istraži. Kakaši je uspeo da istraži o čemu se radi, i sve što je saznao rekao je Trećem Hokageu.

Prekinuti prevrat

  • Data: Predpostavlja se svima
  • Ishod: Neuspešna

Tim Ro pratio je Trećeg Hokagea do dela Učiha Klana, u nameri da spreči građanski rat.

Briga o Saske-u

  • Data: Jugao Uzuki
  • Ishod: Uspešna

Jedini preživeli iz Učiha Klana, Saske Učiha, nađen je od strane Jugao Uzuki, koja je član Tima Ro. Ona je dobila zadatak od Trećeg Hokagea da se pobrine za njega.

Raspoređivanje leševa

  • Data: Predpostavlja se svima
  • Ishod: Uspešna

Tačno nakon masakra Učiha Klana, Tim Ro i ostali članovi ANBU organizacije dobili su zadatak da sklone i rasporede leševe, što je inače zadatak po ANBU standardima.

Zanimljivosti

  • Tokom operacije za uništenje Sela Lišča, Tim Ro je dobio zadatak da zaštiti ministre. Ne zna se tačno da li je to bio ovaj tim ili neki drugi.