FANDOM

300px-Tenseigan Symbol.svg.png

Tenseigan (転生眼, Doslovno značenje: Reinkarnirajuće oko) je moćan doudžicu Ocucuki Klana. Prvi i najjači korisnik je Hamura Ocucuki, a drugi koji je poznat je Toneri Ocucuki.

Pozadina

Tenseigan Energy Vessel.png

Energetska posuda Tenseigana

Tenseigan je prvi put probuđen od strane Hamure Ocucukija. Na taj način se Bjakugan od Hamurine stvorene Hjuga linije kombinuje sa originalnom čakrom Ocucuki klana i tako nastaje evoluirani moćni dojdžicu. Članovima Ocucuki klana su po rođenju oči zatvarane u energetsku posudu Tenseigana da nebi predstavljali opasnost zbog prevelike moći koju dojdžicu nosi. Hiljadu godina nakon Hamurine smrti, Toneri je ukrao Hanabine oči i na taj način pomoću svoje čakre probudio Tenseigan. Hteo je da pomoću njega uništi čovečanstvo misleći da ono koristi čakru za zle ciljeve. Njegov plan da spoji zemlju i mesec bi verovatno uspeo da ga Naruto nije zaustavio.

Sposobnosti 

Tenseigan Chakra Mode.png

Tenseigan čakra mod

Ovaj dojdžicu je jak koliko i Mangekjo Šaringan ili Rinegan. Tenseigan omogućava korisniku da kontroliše prirodne sile kao što se to čini pomoću Rinegana. Takođe omoućava korisniku da uđe u Tenseigan čakra mod koji mu povećava brzinu, snagu, izdržljivost i reflekse. Ovaj mod je jak kao Biju i Sejdž mod u kombinaciji. Takođe, Tenseigan korisniku daje mogućnost da koristi Lopte traženja istine koje mu daju vlast nad svim elementima čakre i nad Jin i Jang izdanjem.

Zanimljivosti 

  • "Tenseigan" (転生眼, Literally meaning: Reincarnation Eye) u prevodu znači "Oko oživljavanja".
  • Kao što se za Rinegan kombinuju čakre dve krvne linije sa Hagoromove strane, tako se za Tenseigan kombinuju Ocucuki čakra i Bjakugan Hjuga klana - potomaka Hamure.