FANDOM

Tehnika Prizivanja
  • Korisnik spušta šaku na zemlju...
  • ...a potom se života pojavljuje na datoj lokaciji
Imena
Kandži:
口寄せの術
Romedži:
Kuchiyose no Jutsu
Doslovno značenje:
Tehnika Prizivanja
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #29
Anime:
Naruto Epizoda #17
Film:
Naruto Šipuden Film
Igrica:
Naruto: Nindža Veće
Novela:
Kakaši Skriven: Munja u Zaleđenom Nebu
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Film, Igrica, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu, Prostorno-vremenski nindžicu
Element:
/
Rank:
C-rank
Klasa:
Ofanzivna, Defanzivan, Dopunjujuća
Domet:
Svi Dometi
Znaci rukama:
Vepar → Pas → Ptica → Majmun → Ovan

Tehnika prizivanja (口寄せの術, Kuchiyose no Jutsu) je prostrno-vremenska tehnika kojom korisnik može da prizove životinje ili ljude sa bilo koje udaljenosti žrtvujući nekoliko kapi svoje krvi.

Pregled

D919L

Svitak ugovora za prizivanje žaba

Pre korišćenja tehnike, korisnik mora potpisati ugovor sa određenom vrstom životinja. Ugovor dolazi u obliku velikog svitka gde bi se potencijalni korisnik trebalo potpisati svojom krvlju i ostaviti otiske prstiju jedne ruke. Potpisani ugovor važi čak i nakon njegove smrti, sve dok svitak ne bude uništen fizički. Nakon toga, izvođač džicua mora žrtvovati malo krvi, izvesti potrebne znakove rukama i staviti ruku na zemlju. Tada će se ispod njegovog dlana na zemlji pojaviti specijalni pečat i stvorenje će biti prizvano na tom mestu. Kolićina čakre koju korisnik uloži u tehniku određuje koliko će moćno ili veliko biti prizvano stvorenje. Takođe, moguće je da korisnik pozove i grupu životinja kao što Kakaši Hatake može da prizove više svojih ninkena od jednom.

Orochimaru's Summoning Tattoo

Oročimaruova tetovaža za prizivanje

Tehniku prizivanja neke vrste može vršiti bilo koji korisnik dokle god je u mogućnosti da žrtvuje krv originalnoh prizivača i dok ima dovoljno čakre za izvođenje. Primer za to je Kabuto Jakuši, koji je pomoću Oročimaruove krvi uspeo da prizove Mandu umesto svog gospodara dok je on bio lišen nindžicua tokom okršaja tri sanina u prvom delu. Moguće je da stvorenje proceni ko ga priziva na osnovu čakre koja se koristi za tehniku.

I ako je većina korisnika sposobana da pozove samo jednu vrstu životinja, neki poput Nagata mogu pozvati nekoliko različitih vrsta pa čak i ljude uz pomoć korišćenja moći životinjske staze. Takođe, prikazano je da Saske Učiha može da prizove i zmije i skokolove ali dikada nije viđeno da ih priziva od jednom.

Food Cart-1

Nindža Umetnost: Tehnika Prizivanaja: Džicu Rušenja

Korisnik može izvesti i neke tehnike koje su srodne samom džicuu prizivanja. Primer za to je Nindža Umetnost: Tehnika Prizivanja: Džicu Rušenja gde bi korisnik prizvao stvorenje u vazduhu tako da padne na metu i onemogući joj kretanje.

Jednom kada je prizvano, stvorenje treba da obavi zadatak da pomogne prizivaču u borbi. Međutim, stvorenje nije obavezno da pomogne korisniku. Primer za to je Manda koji nije hteo da bude veran ni jednom od svojih gospodara. Neka stvorenja nose čak i trake za glavu što ukazuje na njihovu vernost samo jednom selu.

Tehniku prizivanja mogu izvesti i svesne životinje ako mogu za žrtvuju krv i naprave znakove rukama. Primer za to su Fukasaku i Šima, žabe mudraci sa planine Mijaboku koji imaju mogućnost da koriste ova džicu. Prikazano je da je moguće prizvati i Repatu zver poput Kurame, kao što su to mogli Obito i Madara Učiha. Međutim u koliko je zver zapečaćena unutar svog džindžurikija, prizivanje neće uspeti.

Poznata boravišta vrsta

Određene vrste životinja borave na određenim prebivalištima, sve dok nisu prizvane. Na ovakvim mestima je moguće naučiti sendžicu. Do sada su poznata samo tri prebivališta i to za vrste žaba, zmija i puževa.

Boravišta Vrsta
Planina Mijaboku Žabe
Myōbokuzan
Rijučido Pećina Zmije
Ryūchi Cave
Šikocu Šuma Puževi

Poznate vrste

Vrsta Prizivači
Žabe Džeraja, Naruto Uzumaki, Minato Namikaze
Latest-1420380612
Zmije Oročimaru, Anko Mitaraši, Saske Učiha, Kabuto Jakuši
Manda Summoned
Puževi Cunade, Sakura Haruno
Katsuyu Summoned
Majmuni Hiruzen Sarutobi
Enma Invocado
Psi Kakaši Hatake
Dog hair clones
Pčele Članovi klana Kamizuru
Queen Bee
Sokolovi Saske Učiha
Garuda Anime
Tapiri Danzo Šimura
5776539350 0654b16cb7 b
Salamanderi Hanzo
Hanzo and The Salamander
Pauci Kidomaru
Kyodaigumo
Kornjače Moćni Gaj
Nin-game
Krtice Mujami
Episódio 402 (Shippūden)
Repate Zveri Obito Učiha, Madara Učiha
Hashirama vs Madara
Džinovska školjka Gengecu Hozuki
Ohamaguri
Dokiji Tajuja
Kako no B rei
Ajkule Kisame Hošigaki
Kisame's Summon
Vrane Itači Učiha, Šisui Učiha, Aoba Jamaširo
Sharingan crow
Rašomon Oročimaru, Haširama Sendžu, Sakon i Ukon
Rash mon
Šišmiši Rindži
Bat ultrasound
Demonska statua Nagato Uzumaki, Obito Učiha, Madara Učiha
Demonic Statue of the Outer Path

Zanimljivosti

  • U animeu je prikazano da ako neko pokuša da iskoristi ovu tehniku bez potpisanog ugovora, biva prebačen na prebivalište životinja prema kojima ima prirodni afinitet.
  • Nije poznato da li neki korisnik koji nema moći životinjske staze može prizvati dve različite vrste od jednom.