FANDOM

Tehnika Multi Klona Senke
Taijuu Kage Bunshin no Jutsu
Imena
Kandži:
多重影分身の術
Romedži:
Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #1
Anime:
Naruto epizoda #1
Film:
Naruto Film: Nindža sudar u zemlji snega
Igrica:
Naruto: Ultimativni Nindža
Novela:
Kakaši Skriven: Munja u zaleđenom nebu
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu, Kindžicu, Tehnika klona
Element:
/
Rank:
A-rank
Klasa:
Dopunska
Domet:
N/A
Znaci rukama:
Znak klona

Tehnika Multi Klona Senke (多重影分身の術, Tajū Kage Bunshin no Jutsu) je masivna verzija Tehnike Klona Senke.

Upotreba

Umesto nekoliko klonova korisnik stvara nekoliko stotina klonova. Ova tehnika se može svrstati i u kindžicu, jer predstavlja potencijalnu opasnost za korisnika s obzirom da je on u obavezi da svima razdeli jednaku količinu čakre. Naruto je ovu tehniku naučio iz svitka pečaćenja.

Malo šinobija je u stanju da ovu tehniku efektno koristi zbog velike čakra potrošnje koju zahteva. Naruto Uzumaki je poznat po njenoj upotrebi s obzirom na svoju masivnu čakru koja dolazi od Devetorepe Lisice. Međutim, korisnik čak i sa tako masivnom čakrom će biti premoren nakon više korišćenja.

Naruto je pokazao da može da od ove thnike napravi ljudske lance kao i da je koristi u ofanzivnu i dopunjujuću svrhu.

Zanimljivosti

  • Po završetku svoje bitke sa Zabuzom na velikom mostu, Kakaši je komentarisao da je istrošio previše čakre ranije i da nije u stanju da nekom moćnom tehnikom zaustavi Gatovu bandu. Bez obzira, on koristi Tehniku Multi Klona Senke: Kakaši Stil (カカシVer.) kreirajući oko stotinu običnih klanova bez razdeljivanja jedake količine čakre kao blef da ih zaplaši.
  • U animeu prikazano je da Naruto neka pravi razliku između redovne i ove tehnike. međutim, ponekad kada upotrebi ovaj džicu on jednostavno kaže samo "Tehnika Klona Senke".