FANDOM

Susanoo.png
Imena
Kandži:
須佐能乎
Romedži:
Susanoo
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #391
Anime:
Film:
Boruto: Naruto Film
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Heroji 3
Novela:
Boruto: Naruto Film
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Film, Igrica, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Mangeky Sharingan Itachi.png Kekei Genkai, Nindžicu, Dojdžicu
Klasa:
Ofanzivna, Defanzivna
Domet:
Svi dometi
' (jap. 須佐能乎, engl. Susanoo) je jedna od tehnika Mangekjo Šaringana. Ovo je najmoćnija tehnika Mangekjua, i da bi se ona koristila potrebna su oba oka. je sačinjen od jedne ili dve okularne moći Mangekju Šaringana koje su uspostavljene u očima korisnika. Do sada su poznati 6 nindži koje su sposobne da koriste ovu tehniku (Saske Učiha, Itači Učiha, Madara Učiha, Kakaši Hatake, Indra Ocucuki i Šisui Učiha). Reč je o vrlo neobičnom džicuu, koji mogu da koriste samo oni koji imaju ogromne količine čakre. Korisnik stvara moćni entitet koji predstavlja njegovu duhovnu suštinu i koji je vrlo moćan u borbi.

Pregled

Po Saskeu, mogu da koriste samo osobe koje imaju Mangekjo Šaringan u oba oka. Sem toga nindža mora da zna da koristi specijalne moći u oba oka. Obito je na primer imao Mangekjo ali nije imao oba oka jer je jedno dao Kakašiju a kasnije ugradio Rinegan. Za su potrbne nenormalne količine čakre koja postaje vidljiva. Korisnik može slobodno da se kreće unutar Susana kao i da po svojoj želji iskoristi samo jedan deo entiteta ili ceo endtitet. Neki korisnici su prikazali sposobnost da održavaju bez aktiviranog Mangekjo Šaringan(npr. Madara). Kao i kod ostalih tehnika Mangekjo Šaringana i kod Susana su oči prenapregnute. Saske je ovo opisao kao bol u svakoj ćeliji tela u trenutku kada je aktiviran. To je i viđeno u njegovoj borbi protiv Eja kada je Saske potpuno pucao od bola. Itači je imao dovoljno čakre da stvori ali kada bi pokušao da ga održava čakra bi mu se sve više cedila dok ne nestane u potpunosti. Na ovaj način je Itači umro.

Itačijeva verzija Susana 

Itačijev je jedan od najjačih u klanu. Probudio ga je otključavanjem Cukujomija u levom a Amaterasua u desnom oku. On ga je doveo do oklopljenog oblika koji je bio mnogo moćan. Može da koristi mač Tocuka mač i Jata ogledalo koji ga čine skoro ne pobedivim. Takođe je mogao da stvori i velike spiralne Jasaka Magatame.

Saskeova verzija Susana

Saskeov prvobitan je bio slabiji od Itačijevog kao što je i njegov Mangekjo Šaringan bio slabiji od Itačijevog. Da bi ga probudio Saske je otključao Amaterasu u levom a Kagucuči u desnom oku. On je mogao da koristi razne Amaterasu strele ili mačeve. Nakon što je dobio Večni Mangekjo Šaringan njegov oklopljen je postao malo jači od Itačijevog. Mogao je da koristi Kagucuši strele i veliki mač od crnih plamenova. Saske je kasnije razvio i perfektan koji je bio jak kao Madarin samo što je imao i krila.

Madarina verzija Susana

Madara je posedovao nezapamćene snage. Nisu poznate dve moći kojima je probudio . Razvio ga je do perfektnog oblika, a njegov je bio još jači s obzirom da je imao Večni Mangekjo Šaringan. Takođe je mogao da kombinuje sa Rineganom. Tokom borbe sa Haširamom, Madara je Kurami dodao poseban oklop od Susana. .

Šisuijeva verzija Susana

Šisui je posedovao slične snage kao Itačijev. Probudio ga je nakon što je uspostavio Kotoamacukami u oba oka. Razvio ga je do oklopljenog oblika i bio je veoma moćan. Mogao je da koristi koplje kao i da ispaljuje Cukumo igle iz grudi.

Hagoromova verzija Susana

Hagoromov je svetlo plav. Može da koristi noževe od čakre. Bio je veoma veliki, slićne veličine kao Džubi u svojoj perfektnoj formi. On je prvi ikada i smatra se jednim od najjačih.

Kakašijeva verzija Susana

Kakashi Susanoo-0.png

Kakašijeva verzija Susana

Kada je dobio oba Mangekojo šaringana od Obita, Kakaši je mogao da koristi perfektan . Da bi ga probudio, Kakaši je otklučao bliski Kamui u levom a daleki Kamui u desnom oku. Njegov je bio mnogo moćan. Mogao je da koristi Mačeve slične Madarinim ili Kamui Šurikene neopisive snage koji sve što dotaknu automatski prebacuju u Kamui dimenziju.

Indrina verzija Susana

Indra Ocucuki je bio jedan od prvih korisnika perfektnog Susana, mada se o njemu ne zna skoro ništa. Nisu poznate dve moći kojima je probudio. Predpostavlja se da je bio najjači ikada. Prikazana je samo njegova perfektna forma.

Oružja

Svaki ima svoj poseban oblik koji ga odvaja od drugih. Svaki od njih koristi različito oružje ili verzije oružja. Najčešće su u pitanju mačevi, strele, šurikeni i slično.