FANDOM

Sarutobi tai Orochimaru.jpg

Oročimaru protiv Hiruzena

Oročimaruova invazija na selo Lisća(Konoha kuzushi), je poglavlje u Naruto mangi i animeu i završni deo Čunin ispita.

Pozadina

Orochimaru killing fourth kazekage-0.png

Oročimaru ubija Rasu

Nakon što je napustio Akacuki, i nije uspeo da preuzme Itačijevo telo, Oročimaru se vraća u Konohu kako bi pronašao dovoljno jako telo i uništio selo lišća jednom za

Three Ginat Snakes-0.png

Oročimaruova Zmija razara selo lišća

svagda. Za invaziju mu je bila potrebna vojska koju je povukao u tajnosti iz sela zvuka čiji je vođa postao u proteklih par godina. Ta vojska nije bila dovoljna pa je Oročimaru potražio saveznike u selu peska koje je prihvatilo ponudu. Pregovore između ova dva sela su vodili Baki(na strani sela peska) i Kabuto(na strani sela zvuka). Međutim, Oročimaru je prevario selo peska ubivši Rasu (Četvrog Kazekagea) i prerušivši se u njega. To je bio način da se ušunja u selo lišća neprimećen. Prvi put se lično pojavio prerušen u genina iz sela trave Šiore i tada se u šumi smrti tokom drugog dela čunin ispita suočio sa timom 7 kako bi proverio Saskeove sposobnosti. Nakon što se uverio u njegovu snagu, odredio je Saskea za svoje naredno telo i tada mu daje nebeski znak kletve. Drugi put se pojavljuje prerušen u džonina sela zvuka tokom preliminarnih borbi čunin ispita. Potom se tokom finalnih borbi približio Saritobiju prerušen u Rasu dok se u jednom trenutku nije otkrio i otpočeo borbu sa njim. Četvorka zvuka(koja je bila prerušena u Kazekageove telohranitelje), postavlaju barijeru kako bi ograničili bojno polje Oročimaruove i Sarutobijeve borbe. U međuvremenu, nindže sela peska i zvuka skrivene u šumama oko Konohe izlaze iz skrovišta i razaraju selo lišća zajedno sa Oročimaruovom troglavom zmijom. Na sreću selo lišća je brzo evakuisalo stanovništvo na sigurnu lokaciju. Nakon duge i mučne borbe Sarutobi koristi džicu kosača smrti i zapečati Oročimaruove ruke nakon čega on nije mogao ni da ih pomera a kamoli da pravi znakove rukama. Nakon poraza i propale invazije.Nakon ovoga Sarutobi umire(jer tehnika kosača smrti traži žrtvovanje života). Oročimaru i njegovi saveznici se povlače iz Konohe i prekidaju operaciju.

Posledice

Latest (6)-1.png

Rasin leš je otkriven

Latest (7)-2.png

Cunade postaje Peti Hokage

Nakon invazije selo lišća je pretrpelo velike gubitke. Selo je bilo potpuno fizički razoreno, a Treći Hokage, Hiruzen Sarutobi je umro. Sve ovo dovodi da selo lišća oslabi i vojno i ekonomski i samim tim gubi status najmoćnijeg nindža sela. Na sreću

27a55ed2c2 42130819 o2.jpg

Oročimaru gubi svoje ruke

Sarutobi je brzo zamenjen na poziciji hokagea sa Cunade, njegovom učenicom i jednom od tri legendarna sanina. Cunade je dovedena od strane Džeraje i Naruta kao pravi izbor za Petog Hokagea(po nasleđu i po veštinam). Džeraja je izjavio : "Nema nikog ko je više doprineo pobedi Konohe u velikom ratu...Sem toga ona je i unuka Prvog Hokagea.Dakle po nasleđu i po veštinama, ona je pravi i jedini izbor za Petog Hokagea". Selo peska takođe gubi svog Kazekagea što otkrivaju tek nakon invazije kada Baki pronalazi Rasin leš i shvata da ih je Oročimaru nadmudrio i izigrao. U želji da dobije veću moć, Saske odlučuje da napusti Konohu zajedno sa Četvorkom Zvuka i kreće da se prikloni Oročimaruu. Naruto, Nedži, Kiba, Šikamaru i Čodži kreću za njim kako bi ga vratili ali bezuspešno. Pre nego što je Saske stigao u selo zvuka Oročimaru je izgubio svoju ličnu gardu(Četvorku zvuka i Kimimarua) koji umiru u borbi protiv tima koji je poslat da vrati Saskea(Naruto, Nedži, Kiba, Šikamaru i Čodži kojima se pridružuju Gara, Kankuri i Temari).

Zanimljivosti

  • Prva žrtva invazije bio je Hajate Geko, koji je ubije neposredno pre napada.
  • Džeraja je svojim džinovskim žabama porazio Oročimaruovu troglavu zmiju.
  • Kabuto je tokom Čunin ispita koristio gendžicu da uspava  skoro sve na stadionu.Ipak veliki broj nindži Lista je odbio Gendžicu.
  • Tokom napada dva posmatrača iz Sela oblaka, pokušali su ponovo da kidnapuju Hinatu Hjugu, koristeći pometnju i njeno nesvesno stanje, ali su ih zaustavili Nedži,Tenten,Kiba i Hiaši.
  • Tokom napada na stadion Kakaši i Gaj su se takmičili ko će više nindži peska i zvuka da ubije.Pored njih na stadionu su se borili Gemna Širanuji,Kurenaj Juhi, Aoba Jamanširo od poznatijih nindži.
  • Tokom čunin ispita selo zvuka nije imalo svog predstavnika kao Konoha Hokagea ili Suna Kazekagea.
  • Ova invazija je bila taktički savršeno osmišljena i uspela bi da Oročimaru nije ostao bez svojih ruku.