FANDOM

Sendžu klan
300px-Senju Symbol.svg
(千手一族, Senju Ichizoku)
Pojavljivanje
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film
Informacije
Selo:
Kekei Genkai:
Članovi

Sendžu klan (千手一族, Senju Ichizoku) je jedan od najačih klanova u poznatom nindža svetu. Zajedno sa svojim rivalima Učihama osnovali su prvo skriveno selo. Bili su udaljeni rođaci Uzumaki klana.

Istorija

Senju Clan

Klan za vreme Haširame

Sendžu su potomci mladjeg sina Hagoroma, čije je ime isto kao ime Ašura Ocucuki. Kako je starij sin nasledio Hagoromove oči, mladji je nasledio njegove fizičke osobine i snagu i verovao je da je ljubav ključ mira. Zbog ovakvih ideala mladji sin je proglašen za naslednika Hagoroma, a stariji koji je smatrao da on treba da bude naslednik jer je stariji se zakleo da će njegovi potomci uvek voditi rat sa bratovim potomcima. Od starijeg sina su nastale Učihe koji su veliki rivali Sendžua. Sendž klan je bio klan sa hiljadu tehnika, jer su bili poznavaoci svih vrsta džicua. Najpoznatiji član klana je bio njihov vodja Harširama Sendžu. Posedovao je jedinstveni drveni stil što ga je učinilo najmoćnijim nindžom svog vremena.U vreme pre osnivanja nindža sela Sendžu su bili jedan od mnogih klanova
Senju & Uchiha truce

Učiha i Sendžu klanovi sklapaju primirje

koji su bila na unajmljivanje. Jedini klan koji im je bio jednak po snazi bio je Učiha klan. Kada bi jedna strana unajmila Sendžue druga bi unajmila Učihe i obrnuto. Ovo je dovelo do rivalstva izmedju dva klana i još konkrentnije između njihovih vodja.

Uzumaki-Senju clans

Uzumaki i Sendžu klan

Borba izmedju Učiha i Sendžu klana je vodji Sendžu dosadila i ponudio je primirje Učihama. Madara je bio protiv, jer je mislio da će primirje uništiti klan ali su ostali pripadnici klana bili za primirje i on je morao da pruži ruku Harširami . Ubrzo zatim Učihe i Sendžu su oformili prvo nindža selo, selo sakriveno u lišću . Narod Sela lišća je za prvog Hokagea izabrao Haršiaramu jer se Harširama zalago za mir. Madara je mislio da će Sendžu uništiti Učihe, ali su ostale Učihe mislile da on želi da obnovi plamen mržnje. Madara, ogorčen što ga je klan odbacio napušta selo. Posle nekoliko godina se vraća i izaziva Harširamu na borbu na mesto koje će kasnije biti nazvano Dolina kraja ali Madara gubi i svi su mislili da je tamo ubijen. Posle Harširamine smrti, Tobirama Sendžu Hašimarin mladji brat postaje Drugi Hokage. On je proglasio za svog naslednika njegovog učenika Hirunzena Sarutobija koji je kasnije proglasio Džerajinog učenika, Minata za Četvrtog Hokagea. Kasnije je unuka Prvog hokagea postala Peti Hokage, Cunade. Svi oni su se držali Harširamine ideologije "volja vatre".

Nije poznato da li i dalje postoje neki članovi klana. Cunade se može smatrati jedinim preživelim članom klana.

Sposobnosti

Hashirama's wood release

Haširamin drveni stil

Hiraishingiri

Tabirama kao jedan od najboljih mačevaoca u klanu

S obzirom da su potomci Ococuki klana, i članovi klana Sendžu imaju veoma jaku čakru i veoma velike rezerve čakre ako se u obzir uzme da je Ašura nasledio Hagoromovu životnu silu i jako telo. Zbog toga mogu da se bore više sati bez ikakvih problema kao što su to pokazali Haširama i Tobirama. Takođe, za razliku od drugih klanova, Sendžui imaju jako razvijene sposobnosti i u nindžicuu i u tajdžicuu i gendžicuu. Iz tog razloga su prozvani "Klanom sa hiljadu veština"(「千の手を持つ一族」, "sen no te o motsu ichizoku") što im je donelo ime Sendžu (千手,što znači "hiljadu ruku ili hiljadu veština "). Nezapamćen slučaj je Haširama Sendžu koji je imao poseban kekei genkai Drveni stil kojim je mogao da kontroliše pa čak i da pobedi repatu zver.

Članovi klana

Član Status
Haširama Sendžu Mrtav
Tobirama Sendžu Mrtav
Touka Sendžu Mrtav
Bucuma Sendžu Mrtav
Itama Sendžu Mrtav
Kavarama Sendžu Mrtav
Navaki Mrtav
Cunade Živa
Mito Uzumaki Mrtva

Zanimljivosti

  • Većina članova Sendžu Klana je dosta dobra u Medicinskom Nindžicuu, računajući Haširamu i Cunade.
  • Sendžu klan je poznat I kao klan 1000 tehnika.
  • Iako je poznat kao "Sendžu klan šume" jedino je Haširama umeo da koristi drveni stil