FANDOM

Kirivillage.png

Selo Skriveno u Magli

Selo Skriveno u Mali
(Kirigakure no Sato) je skriveno selo u Zemlji Vode. Kao selo jedne od pet šinobi zemalja, ono ima Kage-a kao svog lidera, drugačije poznato kao Mizukage, kojih ima šest u istoriji. Kao što govori ime, selo je okruženo gustom maglom, s nekoliko planina u pozadini, što ga čini nemogućim za pronalaženje od strane stranaca. Selo Skriveno u Magli ima nekoliko valjkastih građevina, kao što su Mizukage-ova kancelarija, koja je najveća.

Standardno ruho šinobija ovog sela su prugasti materijali koje šinobi nosi, što im se slaže sa sandalama. Ispod toga, nose crnu majicu i pantalone, a preko standardnu sivu jaknu. Neki od njih takođe nose ručne čuvare. Mnoge nindže ovog sela koriste Vodeni Stil tehnike. Pošto selo ima veliki broj odbeglih nindži, imaju Anbu operativce, poznate kao nindže za traženje, koji imaju specijalni zadatak da eliminišu takve nindže.

Istorija

Selo je nađeno posle perioda zaraćenih država, od strane Prvog Mizukage-a. Malo nakon formacije svojih sela, Konohin Prvi Hokage, prodao je repatu zver Selu Skrivenom u Magli, kao znak prijateljstva, da bi obezbedio snagu između novih sela. Dobra volja koja je negovana je kratko trajala, i selo postaje umešano u konflikte. Drugi Mizukage i Cučikage sela kamena, u jednom momentu se sreću u borbi i ubijaju jedno drugo.

Manipulacija Učiha Klana

U nepoznatom momentu, negde tokom vladavine Trećeg Mizukage-a, Madara Učiha tajno počinje da manipulira događajima u selu. Posle njegove smrti, Obito Učiha uzima njegovo ime, i nastavlja manipulisanje.

Tokom Trećeg Šinobi Svetskog Rata, verovano je da je Selo Skriveno u Magli otelo Rin Noharu iz Sela Lišća, i da su ubacili Trorepu zver u nju; ustvari, to je bio Madarin plan da bi dobio Obitovu vernost. Kad je bila spašena od strane Kakašija, selo je poslalo jedinicu da ide po nju, ali ovo je bilo samo za pokazivanje, selo je htelo da se Rin vrati u Selo Lišća, i kad bi Trorepa zver izgubila kontrolu, izašla bi i uništila selo. Plašući se ovoga, Rin uverava Kakašija da je ubije, pre nego što se vrate. U anime-u, negde posle rata, Selo Skriveno u Magli i Selo Kamena se pridružuju jedinicama na misiji da vrate ukradene informacije. Kada su informacije bile na sigurnom, Selo Kamena izdaje Selo Skriveno u Magli, i ubija mnogo njihovih nindži koje su poslate na misiju da uzmu informacije za sebe, incident koji je poznat kao Tragedija Josuga prolaza.

Kaguya clan defeated.png

Poraženi Kaguja Klan

Zatim, da bi otuđili konflikte, Selo Skriveno u Magli, iskusilo je mnogo perioda unutrašnjih nemira. Kaguja Klan je jednom ratovao protiv Sela Skrivenog u Magli, da ugase želju za borbom, ali su bili zaklani od strane seoskih jedinica. Oni koji su imali Kekei Genkai su smatrani sumnjičavo od strane naroda Sela Skrivenog u Magli. Pošto su ubijali one koji su posedovali Kekei Genkai; u slučaju Juki Klana, nije više postojala organizovanost, i par preživelih članova, živeli su u tajnosti, plašući se da će biti otkriveni.
Yagura Being Controlled.png

Četvrti Mizukage pod manipulacijom

Selo Skriveno u Magli uzima nazad Trorepu zver, posle Trećeg Nindža Svetskog Rata, i pravi Četvrtog Mizukage-a njegovim džindžurikijem. Vladavina Četvtog Mizukage-a bilo je tamno vreme za Selo Skriveno u Magli, zbog korupcije onih koji su glavni. Na Akademiji, studenti koji su želeli da diplomiraju, borili su se do smrti, i jedino oni koji su preživeli, mogli su dobiti rank nindže. Ova vežba donela je selu nadimak Selo Krvave Magle (Chigiri no Sato). Dezerterstvo postaje rasprostranjeno među rankovima Sela Skrivenog u Magli, s nekoliko članova Sedam Nindži Mačevalaca Magle, i u anime-u, Šestorepin džindžuriki, Utakata, napušta selo. Metode Akademskog diplomiranja bile su prekinute, kada je Zabuza Momoči pobio, ne samo jednog učenika sam, već celu prvu godinu koja je htela da diplomira na Akademiji. U to vreme, Ao je otkrio da je Četvrti Mizukage bio pod nečijom manipulacijom, iako Selo Skriveno u Magli nikada nije otkrilo od strane koga ili čega. U vreme Akacukija, Trorepa je divljala bez domaćina.
Kiri Infinite Tsukuyomi.png
Tokom vladavine Petog Mizukage-a, Selo Skriveno u Magli je pokušalo da pređe preko sećanja Krvave Magle. Posle Akacukijevog uzimanja nekoliko repatih zveri, uključujući obe koje je nekad posedovalo Selo Skriveno u Magli, Peti Mizukage je poboljšao diplomatske relacije s ostalim selima, i time je ubio glasine da je Akacuki nastao u Selo Skrivenom u Magli. Dalje, Selo Skriveno u Magli se pridružuje Ujedinjenim Šinobi Jedinicama, da bi se suprotstavio Akacukiju. Rat je pobeđen, i era Šestog Mizukage-a i ostalih pet Kage-a je na dobrom glasu.

Klanovi

Zanimljivosti

  • Selo Skriveno u Magli nema nindža registracioni sistem.
  • Iako su ljudi koji su posedovali Kekei Genkai bili ubivani u prošlosti, Drugi Mizukage je posedovao Kekei Genkai, takođe kao i Peti Mizukage, koji je posedovao dva.