FANDOM

Seksi Tehnika
12509657 1535436573450358 7715881712074679401 n
Imena
Kandži:
天照
Romedži:
Oiroke no jutsu
Doslovno značenje:
Seksi Tehnika
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #1
Anime:
Naruto epizoda #1
Igrica:
Naruto: Sudar Nindži
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu
Element:
/
Rank:
E-rank
Klasa:
Dopunjujuća
Domet:
N/A
Znaci rukama:
Ovan

Seksi Tehnika (おいろけの術, Oiroke no jutsu) je varijacija tehnike prizivanja koju je kreirao Naruto Uzumaki dok je bio student na akademiji.

Upotreba

Korisnik bi fokusirao čakru kao za tehniku transformacije, i transformiše se u golu devojku koja predstavlja žensku verziju samog korisnika. Telo devojke je obično potpuno prikazano osim stidnih i delova oko grudi koji su prekriveni oblačićima ili bikinijem. Naruto ovu tehniku koristi da skrene pažnju na sebe, dok je Konohamaru koristi da impresionira Naruta.

Da bi tehnika bila uspešna mora se izvesti na osobi koja je perverzna. Naruto ju je često primenjivao na Džeraji kako bi ga podstakao da posveti više vremena njegovom treningu. Kod Ebisua i Hiruzena, ova tehnika je izazvala jako krvarenje iz nosa. U slučaju da se tehnika izvede na osobi koja nije perverzna kao Saske, ona će jednostavno hladno odreagovati i tehnika neće imati nikakav efekat.

Zanimljivosti

  • Nakon što se Naruto vratio u Konohu u drugom delu, Naruto se pohvalio da je kreirao "novu i poboljšanu" seksi tehniku ali nije uspeo da je izvede jer ga je Sakura oduvala više desetina metara jednim udarcem.