FANDOM

Sejdž Mod Šest Staza
Jkjkjkjkjkkjkjkjkjk
Imena
Kandži:
六道仙人モード
Romedži:
Rikudō Sennin Mōdo
Doslovno značenje:
Sejdž Mod Šest Staza
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #670
Anime:
Film:
Boruto: Naruto Film
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativna Nindža Oluja 4
Novela:
Naruto Gaiden: Sedmi Hokage i Grimizno Proleće
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu, Sendžicu
Klasa:
Ofanzivna, Defanzivna, Dopunjujuća
Znaci rukama:
/

Sejdž Mod Šest Staza (六道仙人モード, Rikudō Sennin Mōdo) je poboljšana verzija Sejdž moda koja drastično osnažuje sposobnosti korisnika putem korišćenja čakre mudraca šest staza.

Izgled

U principu, kada je tehnika aktivirana, izgled korisnika ostaje gotovo ne promenjen, osim što njegove oči postaju žute sa zenicom u obliku krstića kao kod korišćenja Kuraminog Čakra moda u kombinaciiji sa regularnim sejdž modom.

Osobine

Uz pomoć moći koju dobija od Hagoroma Ocucukija, korisnik biva u mogućnosti da savršeno uskladi čakru sa prirodnom energijom kao i da savršeno manipuliše Jin-Jang izdanjem. Takođe, mod daje i veliku moć regeneracije kojom je Naruto uspeo da umirućem vrati život ili ponovo stvori izgublene delove tela.

Forme

Six Paths Sage Mode

Narutov Sejdž Mod Šest Staza

Narutova transformacija ide za korak dalje od uobičajene, uz dobijanje Jang polovine Kurame i dela čakre svih repatih zveri. Tada, njegova forma dobija žuti čakra plašt nalik na onaj koji ima u Kuraminom Čakra Modu u kombinaciji sa regularnim Sejdž Modom. Oko vrata mu se pojavljuje pet žutih magatama, dok su mu kosa, traka, jakna i sandale pretvorene u žutu boju. Međutim, njegova koža ostaje iste boje i ne sija kao kod Narutovih prethodnih transformacija. Godinama kasnije, njegov izgled se promenio da liči još više na njegov Kuramin Čakra Mod.

Asura's battle Avatar

Ašurim borbeni čakra mod

Nakon aktiviranja, Narutove fizičke predispozicije se povećavaju dovoljno da može da primi udarac Saskeovog Čidorija nepovređen. Njegova brzina postaje dovoljna da izbegne Jomocu Hirasaku Kaguje Ocucuki i uhvati je nespremnu da bi je brzo napao. Takođe stiče sposobnost letenja što daje veću pokretljivost tokomk borbe. Kao i u Kuraminm Čakra Modu, Naruto može stvoriri snažne čakra ruke. Njegov prvi korisnik Ašura Ocucuki je mogao da stvori poseban borbeni čakra mod veličine Indrinog Perfektnog Susana. Naruto je mogao da stvori sličan mod dodavajući tri glave svom modu repate zveri dovoljno jak da se bori sa Saskeovim Perfektnim Susanom sa čakrom devet repatih zveri. U njemu, Naruto može da iskoristi svoju najjaču verziju Rasenšurikena da poništi saskeovu Indrinu Strelu.