FANDOM

Sečivo Munje
Lightning Cutter
Imena
Kandži:
雷切
Romedži:
Raikiri
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #30
Anime:
Naruto epizoda #17
Film:
Naruto Film: Nindža sudar u zemlji snega
Igrica:
Naruto: Sudar Nindži
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu
Element:
Kkk Munjeviti stil
Rank:
S-rank
Klasa:
Ofanzivna
Domet:
Bliski domet
Znaci rukama:
Bik → Zec → Majmun

Sečivo munje (雷切, Raikiri) jako moćna tehnika S-ranga koja predstavlja koncentrisaniju, poboljšanu verzija Čidorija sa istim efektom i nedostacima. Ova tehnika podrazumeva visok nivo oblikovanja čakre u kombinaciji sa prirodnom transformacijom.

Pregled

Po rečima Moćnog Gaja, tehnika je dobila ime kada je Kakaši njome uspeo da preseče munju na pola. S obzirom da je Čidori sam po sebi moćan, Raikri rahteva bolju kontrolu čakre to dovodi do stvaranja razlike u izgledu ove dve tehnike. Čidori s jedne strane podseća na skupljenu čakru beličaste munjevite mase u ruci korisnika, dok je Raikiri fokusiraniji u sam dlan i u animeu je plave boje. U slučaju da korisnik pogodi vitalan organ kao što je srce osigurava sigurnu smrt za razliku od Čidorija koji ne mora da postigne tako smrtonosan efekat. U prvom delu Kakaši je ograničen na četiri koršćenja Raikirija dok u drugom delu može da ga koristi najmanje šest puta.

Upotreba

Kakaši je pokazao različite načine formiranja Raikirija. U prvom delu tokom kratkog sukoba sa Oročimaruom, upotrebio ga je bez znakova rukama, a u drugom delu je u stanju da ga formira u obe ruke istovremeno i tako poništi Kakuzovu tehniku Munjeviti stil: Lažnja tama.

SFXtZak

Kunai u kombinaciji sa Raikirijem

Kakaši takođe pokazuje da može da kanališe ovu tehniku u projektilno oružje kao što je kunai i bacivši ga omogući napad munje sa distance. Prikazano je da kunai u kombanaciji sa Raikirijem može uništiti nekolko stena sa lakoćom bez gubitka zamaha ili promene putanje. Takođe, Kakaši je mogao da ulije Raikiri i u veliko oružje za blisku borbu Kao što je Kubikiribočo i na taj način napdne protivnika sa dodatkom munjevite čakre za efikasniji i smrtonosniji efekat.

Poboljšanja

Primena čakre Šest Staza

Nakon što je dobio Mangekjo Šaringan u oba oka od Obita i nnjegovu čakru Šest Staza, Kakaši je bio sposoban da kombinuje Raikiri i sa ovim moćima. Koristeći ga zajedno sa duplim Kamuijem, uspeo je skoro otkine ruku Kaguje Ocucuki.

Srodne tehnike

Ime
Munjeviti Prenos
Raiden
Munjeviti Stil: Potera očnjaka munjevite zveri
LightningHound
Kamui Raikiri
Kamui Raikiri

Kamui Raikiri

Zanimljivosti

  • U filmu Naruto Shippūden the Movie: The Will of Fire, Hiroko, odbegli nindža Konohe je kopirao ovu tehniku.
  • Nakon gubitka Šaringana po završetku Četvrtog Šinobi Rata, Kakaši više nije u stanju da otkloni nedostatak suženja vidnog polja što mu znatno oteževa korišćenje Raikirija. S toga, on kreira novu tehniku Munjeviti Stil: Ljubičasta munja.