FANDOM

Sarutobi klan
Tumblr not67gcOwR1tks08uo6 250.png
((猿飛一族, Sarutobi Ichizoku),
Pojavljivanje
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Novela, Igrica, Film
Informacije
Selo:
Članovi
Sarutobi Klan (☀猿飛一族, Sarutobi Ichizoku) je uticajan klan iz Sela Lišća. Klan ima nekoliko renomiranih članova koji su služili kao visoki autoritet i koji su imali velike pozicije, uključujući Trećeg Hokage-a; čiji je sin Asuma Sarutobi, održao članstvo Dvanaest Nindža Čuvara, dok je njegovo drugo dete direktno bio pod Hokage-om, zajedno sa supružnikom kao Anbu. Svi članovi takođe su sposobni da koriste vatru.

Pozadina

Great Flame Technique.png

Članovi Sarutobi klana

Posle formacije Sela Lišća, praćeno periodom zaraćenih država, Sarutobi su bili među prvim klanovima koji su bili spremni da se sprijatelje sa Sendžu i Učiha - selom, zajedno sa Šimura Klan-om. Nije mnogo poznato o ovom klanu, ali, u cilju da se podeli snaga klana Akimiči, Nara i Jamanaka, postala je tradicija da jedan od Sarutobi klana da svakom od člana trenutne formacije Ino-Šika-Čo specijalne minđuše kada prođu svoju zakletvu. Nekoliko članova ovog klana su takođe viđeni u borbi protiv Madare, Obita Učihe i Desetorepe u Četvrtom Šinobi Ratu. Koristili su vatreni stil koji je brzo prekrio zver.

Sposobnosti

Sarutobi su poznati po svojoj velikoj snazi volje, i izuzetnoj snazi. Klan takođe može koristiti zabranjeni nindžucu, uključujući pravu transformaciju Vatrenog Stila.

Ostali značajni članovi klana

  • Tokom Četvrtog Šinobi Rata, grupa članova iz Sarutobi Klana, napala je Desetorepu sa super vrućim cementom u kojem je zver bila zarobljena.

Zanimljivosti

  • 'Sarutobi' znači 'majmunski skok': 'Saru' (猿) je znak za 'majmuna' a 'Tobi' (飛) je znak za 'skok'.
  • Ime klana 'Sarutobi', kao i ime Hiruzenovog oca, potiče od poznatog nindže Saske-a Sarutobija.
  • Saske Učiha je dobio ime po jednom članu iz ovog klana, u nadi, da će kad poraste, biti isto tako veliki i jak šinobi kao što je on bio.