FANDOM

Santa Jamanaka
Santa Yamanaka.png
(山中サンタ, Yamanaka Santa)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #523
Anime:
Pojavljuje se u:
Anime, Manga
Informacije
Pol:
Gender Male.png Muško
Broj godina:
II Deo: 27
Klasifikacija:
Senzorski Tip
Okupacija:
Selo:
Klan:
Tim:
Treća Divizija
Rank
Nindža Rank:
II Deo: Džonin
Santa Jamanaka (山中サンタ, Yamanaka Santa) je šinobi iz Jamanaka Klana iz Sela Lišća.

Izgled

Santa ima naklonjene oči i veoma dugu kosu. Nosi je vezanu u rep. Nosi standardnu uniformu šinobija Sela Lišća, što je jakna i zaštitnik na čelu koji ima logo Saveza Šinobi Snaga.

Sposobnosti

On je veoma dobar u tehnikama iz svog klana, i može koristiti Tehniku Zamene Uma da zameni tela umesto samo da zameni svoju svest u Kakašijevo telo. Kao i ostali članovi njegovog klana, on je takođe senzorski tip.

II Deo

Četvrti Šinobi Svetski Rat: Suočenje

Kakashi's strategy initiated.png

Kakašijeva strategija

Santa je postavljen u Trećoj Diviziji Saveza Šinobi Snaga. On je bio postavljen pod komandom Kakašija Hatakea, u nameri da se bori protiv reinkariranih šinobija. Zbog magle koja se proširila na ratište, pregled je bio loš, a Santa je zamenio tela s Kakašijem i koristio je senzorske sposobnosti da pomeri Kakašijevo telo iza Zabuzinog. Onda je prekinuo tehniku, što je dozvolilo Kakašiju da napadne protivnika. Ipak, to je prekinuto od strane Haku. Santa je bio zabrinut da je Zabuza uspeo da porazi Kakašija, kada je Ensui Nara rekao da je uspeo da zaustavi samo jednog protivnika, jer su ostale senke bile previše kratke da bi se tehnika aktivirala.

U animeu, kada je zora svanula drugog dana rata, Santa je bio među grupom šinobija koji su se borili protiv Džinin Akebino.