FANDOM

Saiken
Saiken
(犀犬, Saiken)
Šestorepi (六尾, Rokubi)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #567
Anime:
Naruto Šipuden: Epizoda #151
Film:
Poslednji: Naruto Film
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativna Nindža Oluja 3
Novela:
Poslednji: Naruto Film
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film, Novela
Informacije
Vrsta:
Puž
Klasifikacija:
Repata Zver
Selo:
Rank
Porodica
Saiken (犀犬, Saiken) je šesti od devet Repatih Zveri koje su nastale od čakre Desetorepe zveri Džubija. Nakon prvog kage samita zver je dospela u posed Sela Magle. Bio je zapečaćen u Utakatu, a kasnije je dospeo u vlasništvo Akacukija.

Pozadina

Vekovima pre osnivanja nindža sela, postojalo je božije drvo zvano Šindžu. i koje je davalo posebne plodove koje su nosile posebnu moć pod imenom čakra. U nekom trenutku u to vreme Kaguja Ocucuki je pojela plod drveta i postala prva osoba sa čakrom. Koristeći moć čakre Kaguja je bacila Beskonačni Cukujomi prvi put u istoriji kako bi završila ratove u svetu. Tada je Kaguja rodila 2 sina: Hagoroma i Hamuru koji su nasledili čakru od svoje majke. Videvši da ljudi polako dobijaju čakru, Šindžu je od besa evoluiralo u monstruozni entitet nalik na strahovitu zver sa deset repova po imenu Džubi. Zver je bila toliko besna da je počela da teroriše čovečanstvo i verovatno bi ga i uništila da je Hagoromo i Hamura nisu zaustavili. Nakon poraza zveri, Hagoromo je zarobio njegovu čakru u sebe i postao prvi džindžuriki. Pred smrt, Hagoromo je podelio čakru Džubija na devet delova i koristio moć preporoda kako bi stvorio devet repatih zveri i dao im posebna imena. Mlade repate zveri su potvrdile da su sve idalje povezane i ako su fizički odvojene. Od Džubija je ostala samo prazna ljuštura lišena duše koja je dobila ime Gedomazo (Demonska Statua). Tik pred smrt, Hagoromo je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati ljušturu desteorepe zveri i tako na nebo pošalje mesec. Ubrzo nakon Hagoromove smrti, zveri su se razišle i počele da lutaju po svetu. Iz tog razloga neki predpostavljjaju da snaga zveri zavisi od broja repova.

Saiken je kasnije zapečaćen u Utakatu.

Džindžuriki

Džinčuriki Status
Utakata Mrtav
Naruto Uzumaki Živ