FANDOM

Rin Nohara
Rin Nohara
(のはらリン, Nohara Rin)
Pojavljivanje
Manga:
Manga poglavlje 239
Anime:
Naruto Šipuden 119 epizoda
Film:
Naruto Šipuden: Volja Vatre
Igrica:
Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Generations
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Film, Igrica
Informacije
Datum rođenja:
15 Novembar
Pol:
Ženski
Visina:
143 cm
Težina:
39,8 kg
Krvna grupa:
A
Repata Zver:
Klasifikacija:
Medicinski nindža, Džinčuriki
Rank
Rin Nohara  (のはらリン, Nohara Rin) je bila kunoiči sela lišća, medicinski nindža i član tima Minato.

Pozadina

Rin je sa svojim timom poslata da uništi Kanabi most. Minato je komandu nad timom predao Kakašiju koji je posta džonin, dok on ode na pomogne ostalim nindžama na frontu. Ona je bila kidnapovana od strane Taisekija i Kakoa, i potom je pala pod gendžicu kako bi nindže iz Sela kamena saznala nešto o planovima Sela lišća. Kasnije je bila spasena od Kakašija i Obita. Kada je Obita zgnječila stena, on ju je zamolio da pre njegove smrti transplantira njegovo Šaringan oko u Kakšija. Potom je Kakaši ubio Kakoa, a Minato ih je spasio ostalih nindži Sela kamena. Kasnije, posle navodne Obitove smrti, Selo magle je otelo Rin, da bi postala Džindžuriki za Trorepu kornjaču.Selo magle je imalo u planu da Rin pobegne i kada stigne u Selo lišća, Trorepa kornjača bi se oslobodila i uništila selo. Medjutim, Rin je da bi spasila selo, naletela namerno ispred Kakašija, dok je jurio sa Čidorijem na ANBUe Magle i poginula.

Ličnost

Rin je prijatna devojka koja brine o svojim drugovima i o svom selu. Često je mirila Kakašija i Obita, kad bi se njih dvojica posvađali. Rin je bila veoma pametna, o tome svedoči da je uspela da nauči medicinsku tehniku u veoma mladom uzrastu. Gajila je osećanja prema Kakašiju.

Sposobnosti

Rin je veoma sposoban kunoiči, jer je uspela da ovlada medicinskim tehnikama u veoma mladim uzrastima. Bila je u stanju da se odupre Kakovom gendžicuu. Kao džinčuriki u Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4 je mogla da se transformiše u Isobua.