FANDOM

BijuuComplete

Devet repatih zveri sa njihovim džindžurikijima

Repate Zveri (尾獣, bijū) su devet demona poznati i kao Čakra Čudovišta

Pozadina

Hagoromo and Hamura fight the Ten-Tails-2-

Hagoromo i Hamura u borbi sa Džubijem.

Vekovima pre osnivanja nindža sela, postojalo je božije drvo zvano Šindžu. i koje je davalo posebne plodove koje su nosile posebnu moć pod imenom čakra. U nekom trenutku u to vreme Kaguja Ococuki je pojela plod drveta i postala prva osoba sa čakrom. Koristeći moć čakre Kaguja je bacila Beskonačni Cukojomi prvi put u istoriji kako bi završila ratove u svetu. Tada je Kaguja rodila dva sina: Hagoroma i Hamuru koji su nasledili čakru od svoje majke. Videvši da ljudi polako dobijaju čakru, Šindžu je od besa evoluiralo u monstrulozni entitet nalik na strahovitu zver sa deset repova po imenu Džubi. Zver je bila toliko besna da je počela da teroriše čovečanstvo i verovatno bi ga i uništila da je Hagoromo i Hamura nisu zaustavili.

640uzk

Mlade zveri sa Hagoromom

Nakon poraza zveri, Hagoromo je zarobio njegovu čakru u sebe i postao prvi džindžuriki. Pred smrt, Hagoromo je podelio čakru Džobija na devet delova i koristio moć preporoda kako bi stvorio devet repatih zveri i dao im posebna imena. Mlade repate zveri su potvrdile da su sve idalje povezane i ako su fizički odvojene. Od Džobija je ostala samo prazna ljuštura lišena duše koja je dobila ime Gedomazo. Tik pred smrt, Hagoromo je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati ljušturu desteorepe zveri i tako na nebo pošalje mesec. Ubrzo nakon Hagoromove smrti, zveri su se razišle i počele da lutaju po svetu. Iz tog razloga neki predpostavljjaju da snaga zveri zavisi od broja repova.

640dkduz

Gedomazo prizvan od starne Nagata

Vekovima kasnije ljudi su se plašili repatih zveri jer su one divljale i uništavale prostranstva bez kontrole. U nekom trenutku u prošlosti, Madara Učiha je Šaringanom uspeo da kontroliše Kuramu i pokušao uz pomoć nje da pokrene najveću borbu protiv svog najvećeg rivala Haširame Sendžua ali u konačnom okršaju gubi i odlazi zauvek ostavljajujći zver samu sa Haširamom. Inspirisan ovime, Haširama Sendžu je pohvatao Kuramu i druge zveri i podelio ih među novonastalim šinobi selima kako bi uspostavio balans snage među nacijama.

Nakon što je presadio Haširamin DNK i njegov Večni Mangekjo Šaringan tako evoluirao u Rinegan, Madara je uspeo da oslobodu Džubijevu ljušturu Gedomazoa(Demonske statue) iz meseca i sakrije ga u svom skrovištu ispod planinskog groblja. Ipak ni pored sve hirurgije Madara nije uspeo da produži svoj život pa nije uspeo ni do karaja da realitzuje svoj plan za oživljavanje Desetorepe zveri Džubija. Na svom poslednjem zadatku on je pronašao Obita kome je izneo svoj plan i kome je poverio misiju oživljavanja Džobija.

640hrthtr

Ponovno oživljavanje Džubija.

Obito osniva Akacki i sakuplja repate zveri. Uspeli su sakupiti sedam od devet repatih demona, a za preostala dva Obito je objavio rat šinobi snagama. U toku rata Kabuto Jakuši je potpuno nesvesno uspeo da oživi Madaru i tako dovede Obitov plan do uspeha. Međutim, Obito nikada nije uspeo da uhvati Kuramu i Gjukija kao ni njihove džindžurikije (Kiler Bija i Naruta). Ipak, ubacivši čakru sedam repatih zveri, kao i malu količinu čakre od preostala dva demona, Obito je uspeo da učini da se Gedomazo preobrazi u desetorepu zver u nekompletnom obliku. Kiler Bi i Naruto su pokušali da unište statuu dok se ne transformiše ali ipak nisi uspeli i zver je dostigla svoj konačan oblik. Međutim, u sred borbe protiv Obita, Madare i džobija, Obito koristi džicu pečaćenja i postaje džindžuriki Džubija prevarivši Madaru. Svim silama i naporima, Šinobi alijansa je uspela da izvadi čakru repatih zveri iz obita i tako ih oslobodi, ostavljajući Naruta da se bori protiv oživljenog Madare.

Tailed Beast Reunion

Repate zveri okupljene oko Naruta i Hagoroma

Kasnije u istoj borbi zveri su ponovo zapečaćene u Gedomazoa od strane Madare osim Jin dela Kurame koji je ostao unutar Naruta. Ova čakra je Narutu značila protiv Madare a kasnije i protiv Kaguje. Oslobodivši se od beskonačnog Cukojomija, Tim 7 zajedno sa Hagoromom i preminulim kageima prizivaju Repate Zveri u stvarni svet. Tada su Kaguja i Crni Zecu zapečaćeni u Šest Staza Čibaku Tensei ponovo i ostaju bespomoćni zauvek zarobljeni u nov mesec.

Ten-Tails sealing

Reape zveri bivaju izvučene iz Džubija

Otkivši da želi da uništi svet, Saske stupa u svoju konačnu borbu sa Narutom i zarobljava čakru svih repatih zveri u devet satelita Čibaku Tenseija i ojačava svoj Perfektan Susano njihovom čakrom. Nakon kraja Narutove i Saskeove konačne borbe i zaustavljanja Beskonačnog Cukujomija, Repate zveri su konačno oslobođene i dobile svoj mir.

Sposobnosti

Tailed Beast Balls

Reape zveri koriste tehniku bombe repate zveri

Repate zveri su sigurno najjači demoni u celom Šinobi svetu. Njihova snaga je bila neopisiva i svi šinobiju su ih se smrtno plašili. Jedna od najjačih poznatih moći repatih zveri je Bomba Repate zveri, koja predstavlja sferu od crne čakre koja je mogla da uništi i planine i velika prostranstva sa izuzetnom lakoćom. Takođe imale su nenormalne količine čakre koja je bila obojena u crvenom. Zveri su imale mogućnost da komuniciraju međusobno pomoću telepatije kao i da prebacuju svoju čakru u džindžurikije. Svaka zver je posedovala Jin i Jang izdanje kao i jednu ili više od pet osnovnih elemetata čakre.

Repate zveri
Repata zver Vrsta Džindžuriki
Šukaku Jednorepi (一尾, Ichibi) Tanuki (rakun) Bunpuku
Gara
Obito Učiha
Naruto Uzumaki
Shukaku
Matatabi Dvorepi (ニ尾, Nibi) Bakeneko (mačka) Jugito Ni
Naruto Uzumaki
Matatabi
Isobu Trorepi (三尾, Sanbi) Kornjača Rin Nohara
Jagura
Naruto Uzumaki
Isobu
Son Goku Četvororepi (四尾, Yonbi) Majmun Roši, Naruto Uzumaki
Son Goku
Kokuo Petorepi (五尾, Gobi) Konj Han
Naruto Uzumaki
Kokuo
Saiken Šestorepi (六尾, Rokubi) Puž golać Utakata
Naruto Uzumaki
Saiken
Čomei Sedmorepi (七尾, Nanabi, Shichibi) Kabutomuči (jelenak) Fu
Naruto Uzumaki
Chomei
Gjuki Osmorepi (八尾, Hachibi) Ušioni (bik-oktopod) Fukai
Kiler Bi
Obito Učiha
Naruto Uzumaki
Gyuki
Kurama Devetorepa (九尾, Kyūbi) Kicune (lisica) Mito Uzumaki
Kušina Uzumaki
Naruto Uzumaki
Minato Namikaze
Crni Zecu
Kurama2
Džubi Desetorepi (十尾, Jūbi) Bezobliči Monstrum Hagoromo Ocucuki
Obito Učiha
Madara Učiha
Ten-Tails emerges