FANDOM

Rasa
300px-Yondaime Kazekage.jpg
(羅砂, Rasa)
Četvrti Kazekage (四代目風影, Yondaime Kazekage)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #95
Anime:
Naruto Epizoda #50
Igrica:
Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Datum rođenja:
Mart 29
Pol:
Muški
Broj godina:
Deo I: 40
Status:
Mrtav
Visina:
Deo I: 176.5 cm
Težina:
Deo I: 64.1 kg
Krvna grupa:
A
Okupacija:
Kazekage
Selo:
Selo Peska
Klan:
Kazekage Klan (Samo u Noveli)
Kekei Genkai:
Magnetni Stil
Rank
Nindža Rank:
Deo I: Kage
Nindža Registracija:
28-115
Porodica
Gara (Sin)

Kankuro (Sin) Temari (Ćerka) Šikadai Nara (Unuk)

Karura (Supruga)
Rasa (羅砂, Rasa) je četvrti Kazekage sela Peska. On je otac Petog Kazekagea Gare, Temari, i Kankura. 

Pozadina

Posle smrti Trećeg Kazekagea, na vlast u selu peska došao je Četvrti Kazekage. Rasa se oženio Karurom, sestrom Četvrtove desne ruke Jašimaruoa. Pri porodjaju sa Garom, Čijo savetnica Sela peska je odlučila da u Garu stave Duh jednorepog Šukakua. Karura je umrla, govoreći da će uvek biti uz Garu i štiti ga.Kada je Gara odrastao i pokazao svoje sposobnosti, četvrti je shvatio da je to bio loš izbor, zbog Garine naravi Gara je napadao stanovnike bez ikakvog razloga. Pod pritiskom saveta Četvrti je poslao Jašamarua da testira Garinu sposobnost da kontroliše Šukakua. Gara smrtno ranjavaJašimarua, a ovaj mu govori kako ga majka nije volela. Gara je zbog toga pobesneo i Šukaku je izašao napolje, Četvrti je iskoristio svoj zlatnu prašinu kako bi zaustavio zver. Posle ovoga, Četvri je slao ljude da ubiju Garu, ali svih šest pokušaja  su propali. Kasnije kada je Gara stekao veću kontrolu nad Šukakuom, zahvaljujući svojim novim idealima samoće, a Četvrti je shvatio da možda ipak nije pogrešio.

Sposobnosti

Četvrti ima sličan stil borbe kao i Gara, ali on umesto peska koristi svoj magnetni stil. Takođe može da koristi i treće oko. Uspeo je da pobedi Šukakua jer je njegov zlatna prašina teža od peska.