FANDOM

Ranka
Ranka1.png
(ランカ, Ranka)
Lanka
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #489
Anime:
Pojavljuje se u:
Anime, Manga
Informacije
Pol:
Gender Male.png Muško
Broj godina:
II Deo: 28
Klasifikacija:
Selo:
Tim:
Rank
Nindža Rank:
II Deo: Čunin
Ranka (ランカ, RankaViz: Lanka) je šinobi iz Sela Lišća.

Ličnost

Ranka brine o svojim prijateljima i ne želi da niko od njih radi bilo šta opasno.

Izgled

Ranka ima braon kosu koja je prekrivena sa njegovim čeonim zaštitnikom u stilu kape. Ima malu bradu i nosi standardnu uniformu šinobija Sela Lišća. On takođe ima male oči, koje retko kad izgledaju otvorene.

II Deo

Sastanak Kagea

U animeu, Ranka, zajedno sa Tokumom Hjugom i Mutom Aburameom, poslat je da zameni Saija i Jamata koji su bili kao pomoć Anko u istraživanju Oročimaruovih skloništa, gde je bio Kabuto Jakuši.

Četvrti Šinobi Svetski Rat: Odbrojavanje

Anko's unit.png

Anko sa svojim timom, istražuje leševe

Dok su bili na misiji izviđanja, tim je naišao na tela tri šinobija iz Sela Skrivenog u Vodopadu, kako je Ranka pregledao tela, potvrdio je da su bili ubijeni od strane Kabuta. Kasnije, nakon što je čuo izjavu Tokume, dok je pregledao deo ispred njih, Ranka se zapitao da li je maskirani čovek zapravo bio Madara Učiha.

Četvrti Šinobi Svetski Rat: Suočenje

Cloud Style Trechery.png

Omoi oslobađa Tokumu i Ranka

Dok su pratili Kabutov trag, došli su do Akacukijevog štaba, gde je tim otkrio Tobijevu masivnu armiju. I dalje šokirani, Anko govori njemu i ostalima da prenesu saznanja dok ona istraži više. Iako su odbijali da je ostave samu, uskoro su krenuli da se povlače. Ranka i ostali su uskoro naleteli na Čukičija i Deidaru, ali je Tokuma uspeo da upozori tim i kaže im da krenu dalje dok će on nastaviti da im skreće pažnju.

Iako su se dosta trudili, oboje, Ranka i Tokuma, jedva su preživeli napad Akacukijevih šinobija. Sasori je onda preuzeo kontrolu nad njegovim i Tokuminim telom, i koristio ih je kao lutke da se bori protiv Divizije Iznenadnog Napada. Ranka je kasnije bio oslobođen od strane Omoija, koji je presekao čakra konac, i odmah je bio odnešen da bude izlečen od strane Kirija.