FANDOM

Prva Divizija
First Division.png
(第一部隊, Daiichi Butai)
Divizija borbi srednjeg-opsega (戦闘中距離部隊, Sentō Chūkyori Butai)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #515
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativna Nindža Oluja 3
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Vođa:
Kumogakure Symbol.png Darui (načelnik)
Pripadnost:
Članovi:
Prva Divizija (第一部隊, Daiichi ButaiViz: First Company), takođe poznata i kao Divizija Borbi Srednjeg-Opsega (戦闘中距離部隊, Sentō Chūkyori Butai), je bataljon u Savezu Šinobi Snaga. Načelnik ove divizije je Darui iz Sela Skrivenog u Oblaku. Ova divizija je formirana u pripremi za Četvrti Šinobi Svetski Rat.

Sastav

Prva Divizija je formirana od nekoliko hiljada šinobija i samuraja koji su više fokusirani na srednji opseg. Prema Šikamaru Nari, u animeu, više tih šinobija dobri su u bukidžucu. Anime isto pokazuje tri pod-divizije koje koriste čakra prirodu vatre, vode i zemlje.

Istorija

Sorezore no Gekisen!!.png

Prva Divizija protiv Armije Belog Zecua

Po formaciji, Prva Divizija je formirana na zapadnoj obali Zemlje Munje. Zato što je neprijateljski napad neizbežan, Prva Divizija jača uporište i stanice svoje snage duž litice. Armija Belog Zecua i mnogo reinkariranih šinobija će izaći iz obližnjeg okeana. Posle dve strane okršaja, Darui pravi prvi potez svojim Munjevitim Stilom Crnog Pantera, i elektriše desetine Zecua. Ostatak divizije napada takođe, bombardujući ostatak Zecua s kunaima. Nekoliko njih naterano je da se bori protiv reinkariranih šinobija; Hiaši Hjuga protiv svog mrtvog brata - Hizašija, i Čoza Akimiči proširuje svoju veličinu da bi se borio protiv Dana i Asume Sarutobi. Kakuzu ide ka nekoliko članove Prve Divizije.
Ginkaku sucked.png

Darui zarobljava Ginkakua

Darui se suočava sa Zlatnim i Srebrnim Bratom, dva kriminalca iz Sela Skrivenog u Oblacima. Zbog toga što su braća rukovala s četiri dragocene alatke, Samui i Acui su se pridružili Daruiu kao podrška. Oboje su brzo zarobljeni u tehnici dva brata, ali njihovo zarobljavanje pomaže Daruiju da shvati kako dragocene alatke funkcionišu. On onda to iskoristi protiv braće i zarobi Ginkakua. Kinkaku se onda razbesni zbog ovoga, i formira se sa šest repova. Koristi snagu i ogroman rep, Kinkaku onda rasturi Prvu Diviziju i ubije stotinu i uništi većinu ratišta.
Darui sealing Kinkaku.png

Darui uspeva da zapečati Kinkakua

Kada Četvrti Raikage oseti prisustvo Ginkakua i Kinkakua, očekuje nevolju i krene napred. Sad kada niko iz Prve Divizije ne može da se bori protiv Kinkakua, on ima nekoliko planova podrške koje je pripremio. Šalje petu dragocenu alatku ka Daruiju, da je koristi kako bi zapečatio Kinkakua. Ubrzo dolaze Druga, Četvrta i Peta Divizija, i brzo se priključuju borbi protiv Kinkakua. Formacija Ino-Šika-Čo se onda pridružuje Daruiju i zapečati Kinkakua, napokon pobedivši Zlatnog i Srebrnog Brata.

Kada su se rešili najvećeg i prvog problema, zajedno pokušavaju da eliminišu ostale reinkarirane šinobije; Čoza vodi malu grupu da eliminišu Dana; Darui, Kotecu Hagane i Izumo Kamizuki idu za Kakuzom, dok ostali; Ino-Šika-Čo - studenti Asume Sarutobija tokom njegovog života - moraju da se bore protiv njega. Čodži Akimiči je sposoban da proširi svoju veličinu. Čodži onda pomaže ostalima da poraze Kakuza, i pomaže Hijašiju da porazi Hizašija. Čoza uspeva da porazi Dana, Kakuzova maska je uništena i Kicuči porazi poslednjeg Zecua koji je ostao.

Gedo Statue appear.png

Gedo statua je prizvana

Kako je noć pala, Tobi se pojavljuje na ratištu i poziva Demonsku Statuu. Čodži i Čoza onda udružuju snage i bore se protiv statue, ali ih ona lako odbacuje nazad i ubija nekoliko šinobija. Dok statua urniše ratište, Tobi onda uzima dragocene alatke. Darui i Šikamaru onda pomišljaju da bi mogao da uzme demonsku čakru iz lisice Zlatnog i Srebrnog Brata, i pokušavaju da ga zaustave. Statua ih onda napada obojicu, dajući Tobiju šansu da pobegne. On povede statuu sa sobom.
Naruto aids 1st Div.png

Naruto se pojavljuje kod Prve Divizije

Posle saznanja stvarne pretnje Belog Zecua, oni pokušavaju da zadrže ostale tako što prave krugove oko sebe kunaijem. Kada su to završili, sačekali su Naruta da dođe i pokaže ko je od njih skriveni neprijatelj.

Kasnije javljaju da je Prva Divizija uspešno uspela da se izbori protiv svojih neprijatelja. Kasnije, divizija dolazi kod ostalih ujedinjenih šinobija, da se bori protiv Desetorepe koja je pod komandom Madare i Obita Učihe.