FANDOM

Planetarno Razaranje
  • Crna sfera gravitacije privlači materijal...
  • ...i od njega formirani planetoid oko sebe.
Imena
Kandži:
地爆天星
Romedži:
Chibaku Tensei
Doslovno značenje:
Nebesko telo koje puca iz zemlje
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #439
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Šinobi Gruvanje
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Kekei Genkai, Dojdžicu, Nindžicu, Fuindžicu
Element:
/
Rank:
N/A
Klasa:
Ofanzivna, Dopunska
Domet:
Svi Dometi
Znaci rukama:
Pljesak rukama
Planetarno Razaranje (地爆天星, Chibaku Tensei) je tehnika Deva staze bola koju je kreirao Hagoromo Ocucuki. Ona omogućava korisniku da manipuliše "privlačnom silom" i na taj način privuče materijal sa zemlje i pomoću crne sfere gravitacije kreira planetoid na nebu u koji pečai svoj cilj.

Verzije 

Nagatova Verzija

Planetary Devastation HD.png

Nagatova verzija

Nagato prvobitno prikuplja čakru u svoje ruke i na nebo šalje malu crnu sferu gravitacije koja privlači sve objekte sa zemlje koji se nalaze u blizini kao što su stene, drveće, pa čak i ljudi. Na taj način, nakon što prikupi potreban materijal, on kreira veliki planetoid na sredini neba sastavljen od tog materijala. Nagato je naglasio da je njegova upotreba inferiorna u odnosu na Hagoromovu. Ipak bila je dovoljno moćna da zadrži Naruta u njegovom šestorepom obliku, iako nije izdržala bombu repate zveri u njegovom osmorepom oliku. Da bi zaustavio Narutovu transformaciju on je morao da doda još materijala da oveća veličinu planetoida.

Madarina Verzija

Madara's Chibaku Tensei.png

Madarina višestruka verzija

Madara Učiha, kao koirsnik Rinegana je prikazao sposobnost da upotrebi još jednu verziju ove tehnike. Madara je pokazao da može oslobodi više crnih sferi i na taj način kreira više planetoida koje potom ispušta na protivnike. Ovaj put cilj nije da se žrtva zarobi, već da se uništi tako što se pogađa satelitom.

Saskeova verzija

Tailed beasts sealed by sasuke.png

Saskeova višestruka verzija

Saske je, nakon što je dobio Rinegan, na potpuno drugačiji način koristio Čibaku Tensei. Bio je u stanju da svojom čakrom podigne devet repatih zveri i koristi ih umesto crnih sfera i na taj način oko nih formira planetoide. Saske je takođe, pomoću čakre mogao da upravlja i kontroliše kretanje planetoida.

Nedostaci

Da bi se tehnika izvršila pomoću jedne od korisnikovih staza bola, telo Deva Staze se mora nalaziti na bliskoj udaljenosti od korisnika, kao bi tehnika bila efikasna. U slučaju da su u trenutku pokretanja tehnike korisnikove rezerve čakre niske, to će izazvati pritisak i bol koji će se prikazati kroz krvarenje iz nosa i usta.

S obzirom da tehnika utiče privlačnom, gravitacionom silom, privući će i druge tehnike bile defanzivne ili ofanzivne na sebe. S toga, protivnik može uništiti materijal ili planetoid dok se još nije formirao, i ako to zahteva korišćenje izuzetno moćnih napadačkih tehnika.