FANDOM

Guy's Eight Inner Gates

Osam kapija su osam specifičnih tački na putu čakrinog sistema. Oni ograničavaju ukupan protok čakre u telu. Onaj lo prođe intezivnu obuku, može naučiti kako da otvori ove kapije, koje omogućavaja da prevaziđe svoje fizičke granice uz velike posledice po svoje telo.

Rok Li je u stanju da otvori pet kapija, a njegov učitelj Gai je j prikazan da može da otvori sedam kapija, ali je u Četvrtom šinobi ratu otvorio osmu, dok Kakaši može da otvori samo jednu kapiju. Otvaranje kapija je teško čak i za najtalentovanije nindže pa je Kakaši bio začudžen kada je Li u uzrastu od trinaest godina mogao da otvori pet kapija. Onaj koji uspe da otvori svih osam kapija dobiće veliku snagu, postaće jači od hokagea, ali će zbog velikih posledica na telu umreti.

Kapije

  1. Chakra Gates

    Položaj kapija u telu čoveka

    Kapija otvaranja(開門, Kaimon) se nalazi u mozgu, otvaranjem ove kapije omogućava se korišćenje Front lotusa.
  2. Kapija isceljenja(休門, KyūmonEnglish TV: The Gate of Rest) se takođe nalazi u mozgu i ona povećava korisnikovu fizičku snagu.
  3. Kapija života(生門, Seimon) se nalazi na kičmenoj moždini i korisniku omogućava korišćenje direktnog lotusa.
  4. Kapija bola(傷門, Shōmon) se nalazi na kičmenoj moždini, povećava korisnikovu snagu i brzinu.
  5. Kapija zatvaranja(杜門, TomonEnglish TV: The Gate of Closing) je peta kapija i nalazi se u stomaku.
  6. Kapija pogleda(景門 , KeimonEnglish TV: The Gate of Joy) se nalazi u predelu pozadine.
  7. Kapija čuda(驚門, KyōmonEnglish TV: The Gate of Shock) se nalazi u penisu/vagini.
  8. Kapija smrti(死門, Shimon) se nalazi u srcu, korišćenjem ove kapije oslobađa se sva energija tela. Korisnik bi korišćenjem ove kapije probušio rupu malo iznad srca. Ovo bi izazvalo krv, ali i crvenu auru koja bi ga obavila. Propratni efekat je što će umreti. Međutim, protivnik bi se teško izborio sa ovom kapijom, a pogotovo sa završnom tehnikom- Noćni Gai.

Zanimljivosti

  • Moćni Dai je bio u stanju da otvori svih osam kapija,najverovatnije je umro otvorivši osmu kako bi zaštitio sina, Moćnog Gaija.