FANDOM

Noćni Gaj
  • Nakon što stane u stav, prikupu čakru...
  • ... i stvori crvenu auru zmaja...
  • ... korsnik šutira protivnika...
  • ... i stvara fatalnu štetu.
Imena
Kandži:
夜ガイ
Romedži:
Yagai
Doslovno značenje:
Noćni Gaj
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #672
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativna Nindža Oluja 4
Pojavljuje se u:
Manag, Anime, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Tajdžicu, Kindžicu
Klasa:
Ofanzina
Domet:
Kratak domet
Znaci rukama:
/

Noćni Gaj (夜ガイ, Yagai) je najjača zabranjena tajdžicu tehnika koja priziva auru zmaja i zahteva otvaranje poslednje od osam unutrašnih kapija - kapije smrti.

Upotreba

Pri upotrebi tehnike, Gaj staje u poseban stav a zatim oslobađa ogromnu količinu čakre. Čakra te snage izaziva krvarenje po celom telu korisnika, što dovodi do mešanja krvi sa čakrom i obrazovanja velike vidljive čakra aure nalik zmaju. Zatim, korisnik izvodi frontalni, pravolinijski napad brzinom toliko velikom da prostor u neposrednoj blizini biva izobličen, što onemogućava cilj da se odbrani. Kada se dovoljno približi meti, Gaj je pogađa udarcem nogom, koji je dovoljno jak da uništi čak i celo telo i pritom izazove jak udarni talas koji se širi u kružnom pojasu nekoliko desetina metara od centra udara. Šteta koju tehnika nanosi je toliko fatalna da je čak i Madara Učiha, džindžuriki Džubija bio siguran da će umreti.

Nedotaci

I ako tehnika nanosi fatalnu štetu i skoro sigurnu smrt, nije bez svojih nedostataka. Naime, kada korisnik krene u juriš na svoj cilj nije u stanju da promeni svoju putanju zbog brzine kojom se tehnika izvodi. Takođe, pri tolikoj brzini moguće je da udar ne bude dovoljno precizan, kao što je bio slučaj kada je Gaj promašio Madarino srce. Dalje, ako protivnik poseduje dovoljno veliku moć regeneracije, kao u Madarinom slučaju zbog čakre desetorepe zveri, može do nekle izlečiti sebe od ove fatalne štete.

Naruto-saves-Guy

Fatalne posledice na telu korisnika koju tehnika ostavlja

Još jedna od mana su fatalne posledice ove tehnike. Pri samom udaru, sve kosti u nozi koirisnika bivaju potpuno smrskane. Naime, kada napad bude završen, korisnikovo telo počinje polako da se pretvara u pepeo zbog prevelike koncentracije čakre u njegovom srcu, i prevelike brzine koja sagoreva telo. Zbog ove činjenice, čak i nakon Narutovog korišćenja Jin - Jang moći regeneracije da izleči Gaja, veliki tajdžicu majstor je ostao nepokretan do kraja svog životai osuđen da zbog izgubljene noge ostatak života provede u invalidskim kolicima.