FANDOM

Nindža Umetrnost: Stvaranje Preporoda: Snaga Hiljadu Tehnika
  • Pečat.
  • Prebacivanje moći pečata.
Imena
Kandži:
忍法創造再生・百豪の術
Romedži:
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #153
Anime:
Naruto epizoda #88
Film:
Naruto Šipuden: Film
Igrica:
Naruto: Ultimativni Nindža 2
Novela:
Kakaši Skriven: Munja u zaleđenom nebu
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film, Novela
Informacije
Klasifikacija:
Fuindžicu
Element:
/
Rank:
S-rank
Klasa:
Dopunska
Domet:
N/A
Znaci rukama:
/

Nindža Umetrnost: Stvaranje Preporoda: Snaga Hiljadu Tehnika (忍法創造再生 百豪の術, Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu) je zabranjena tehnika koju mogu koristiti samo oni koji su savladali tehniku Kreiranje Preporoda.

Upotreba

Kreiranje preporoda predstavlja vrhunac medicinskog nindžicua koji je stvorila Cunade, Peti Hokage. Oslobađanjem ogromne količine čakre nagomilane u pečatu na čelu dolazi do regeneracije tela.

Snaga Hiljadu Tehnika predstavlja unapređenu verziju ovog džicua. Sem potpune regeneracije koju omogućuje, dolazi i do obnavljanja rezervi čakre u telu, a do potpune regeneracije dolazi bez ikakvih znakova rukama. Lečenje tela ovom tehnikom nastavlja se sve dok se ne iscrpe sve rezerve čakre.

Da bi se izveo ovaj džicu potrebno je sakupiti dovoljno čakre i nagomilati je u pečatu na čelu. Snaga Hiljadu Tehnika koju jedino mogu da koriste Cunade i Sakura, omogućava medicinskim nindžama da se bore. Tokom korišćenja Snage Hiljadu Pečata, korisnikovo telo prekrije oslobođeni pečat. Čakru iz pečata moguće je preneti ne drugu osobu fizičkim kontaktom.