FANDOM

Nagato Uzumaki
Nagato
((長門, Nagato), (ペイン, Pein),
Pojavljivanje
Informacije
Pol:
Muški
Broj godina:
Deo II: 35
Visina:
Deo II: 175.5 cm
Težina:
Deo II: 40.1 kg
Krvna grupa:
A
Selo:
Selo kiše, Akacki
Kekei Genkai:
Rinegan
Rank
Nindža Rank:
S-Rank Nindža
Nagato (長門, Nagato) je nindža iz sela skrivenog u kiši. On je jedno vreme bio glavni zlikovac u Naruto mangi i animi, ali je pre smrti učinio plemeniti gest, koristivši tehniku da oživi sve mrtve u Selu lišća, koje je pobio prilikom invazije. Nagato je bio zvanični vodja Akackija i delovao je pod alijasom Pein (bol). Pein je bilo ime tela njegovog mrtvog druga Jahikoa i tela još petorice nindži koje je Nagato kontrolisao tehnikom Šest puteva bola uz pomoć svog Rinegana.Bio je vođa Akacukija i jedan od siročića sela kiše

Pozadina

Ame orphan's approach Sannin

Sanini sreću Nagata, Jahika i konan

Nagato je živeo sa svojim roditeljima u Selu kiše. Medjutim izbio je rat. Po navodima Madare Učihe, on Madara je Nagatu dao Rinegan. Da li je Madara dao Rinegan Nagatou tokom rodjenja ili tokom njegovog najranijeg detinjstva nije sigurno. Madara takodje tvrdi da je Nagato iz Uzumaki klana, što potvrdjuje činjenica o Nagatovoj crvenoj kosi, sličnoj Kušininoj i činjenica da su neki članovi Uzumaki klana iz zemlje vrtloga se razišli po svetu posle uništenja zemlje Vrtloga. Nagato prvi put koristi rinegan kada mu ninidže lišća slučajno ubijaju roditelje, zbog greške misleći da je neprijatelj i mraka. To je bio uzrok njegovog prvog

Nagato tras la muerte de Yahiko

Nagato posle korišćenja Gedo Mazoa.

najvećeg bola. Dečak sa Rineganom ubija nindže i kreće da luta kišnim selom. Ubrzo nailazi na Jahikoa i devojčicu Konan, koji su isto siročići. Oni se udružuju i ubrzo svedoče Hanzovoj i borbi Sanina. Deca kreću u potagu za Saninima i nalaze ih. Oročimaru predlaže da ih reše njihovih muka, ali Džeraja predlaže da on ostane sa njima.

640

Nagato koristi Jahikovo telo kao Deva stazu Pejn.

Džeraja otkriva Nagatov rinegan slučajno, kada nindža kamena pokušava da ubije Nagatoa i Jahikoa. Džeraja priča o Rikudo seninu Nagatou i objašnjava mu o tome kako ljudi treba da se razumeju i da ne činimo drugima zlo i nanosimo bol jer sami znamo kako je osećati ga. Džeraja napušta decu. Ubrzo Akacuki je oformljen. Nagato i Jahiko sklapaju dogovor sa Hanzoom, ali to je samo klopka i Hanzo u savezu sa Danzom Šimurom, svako zbog svog cilja, planiraju da ubiju Jahikoa.Hanzo baca kunaji i naredjuje Nagatu da ubije Jahika ili će Konan stradati. Nagato uzima nož i koči se i izbezumljuje, ali Jahiko se zaleće i nabada na nož. Jahiko govori Nagatu kako on i Konan moraju da prežive, a potom umire. Nagato tada doživljava još veći bol od prethodnog i shvata da je Džerajina priča glupost. Potom koristi svoju tehniku da savlada daleko veće brojeve neprijatelja. Nakon toga Nagato određuje 6 tela mrtvih šinobija uključujući i Jahikovo telo kao staze bola koje će biti kontrolisane pomoću Rinegana. Zatim šalje Deva stazu (Jahikovo telo) da ubije Hanza jednom za svagda i uspeva u tome.
640

Nagato ubija Hanza

Originalni Akacuki od članova nindža kiše nije opstao Izuzev Nagatoa i Konan. Novi članovi postali su S rangirani kriminalci. Nagato i Konan se pojavljuju posle Itačijeve smrti. Džeraja stupa u borbu sa njima i otkriva tajnu Pein rikudoa, ali ga njegov bivši učenik ubija. Potom oni kreću u Selo lišća i tu vrše invaziju i teror. Naruto se vraća sa obuke i stupa u borbu. On savladava skoro sva tela Pein rikudoa izuzev tela Jahikoa. Potom Naruto eksplodira od besa zbog navodne smrti Hinate i ostalih. On savladava zadnje telo i ubedjuje Nagata da se promeni. Nagato umire srećan što je uspeo da se promeni.

Osnovanje Akacukija

Images

Originalni Akacki

Nagato je zajedno sa svoje dvoje najboljih prijatelja Jahikom i Konan osnovao Organizaciju Akacuki. Prvobitno ta organizacija je pomagala oko rata sela. Ali im je najveća prepreka bio Hanzo. Hanzo im je ponudio primirje i oni su to prihvatili, ali to je bila samo klopka kako bi Hanzo oteo Konan i naterao

Jahika da mu se pokloni ili će on ubiti Konan. Jahiko je to odbio i rekao Nagatu da ga speči da je ubije, pošto je Nagato imao veću moć od svih prisutnih uključujući i Hanza. Tada Nagato vadi kunai ali Jahiko namerno naleće na Kunai gde gubi svoj život. Nagato besan ubija sve Hanzove nindže uključujući i Hanza i spasava Konan. Kasnije je Nagato takoreći "poludeo" i prestao je da veruje u prijateljstvo. Tu nasupaju davno zaboravljani "Madara" (Obito) i Zetsu. Govore mu kako da osnuje novu bolju Kriminalnu Organizaciju i Nagato čini kako mu je Obito rekao (Pošto je mislio da je to zapravo Madara Učiha).

Sposobnosti

Nagato je neverovatno moćan nindža, sobzirom to da je vođa kriminalne organizacije Akacki, a da pritom ima i Kekei Genkai Rinegan. Nagatove moći su veće čak i iznad Tri Legendarna Sanina, a takođe i Kagea. To je pokazao kada se borio sa Oročimaruom. Nagato je lako pobedio Oročimarua, takođe je ubio Džeraju i bacio Cunade u komu. Čak je i Selo lišća lako "uništio" samo jednim potezom, dok je Oročimaru na svojoj strani imao i nindže sela peska i nije uspeo da uništi celo selo. Ostali članovi Akackija su mislili da je "Pejn" najjači nindža na svetu jer poseduje Rinegan, a bukvalno je jači od svih ostalih članova Akackija. Njega se plašio legendarni nindža Hanzo (Ubijen je od strane Nagata). Kada je bio član Originalnog Akackija Nagato nije umeo baš sasvim da kontroliše svoju moć zato se plašio da kojim slučajem ne ubije svoje prijatelje, kada je "ubio" ne namerno svog prijatelja Jahika, Nagato je tad naučio da je kontroliše...

  • thumb|Nagato apsorbuje Rasengan.
  • Nagato priziva svoje zveri
  • Deva staza razara Konohu tehnikom Šinra Tensei
  • Nagato priziva Gedomazoa
  • Deva staza koristi Banšo Tenin na Narutu

Rinegan

Chibaku tensei

Deva Pejn pečati Naruta tehnikom Čibaku Tensei

Nagato poseduje Kekei Genkai Rinegan. Njegovo korišćenje Rinegana je daleko bolje od Obitovog. Nagato je ovladao svim moćima šest staza bola. Njegove najjače tehnike su: Šinra Tensei - kojim je koristeći samo jedan potez razorio celo selo lišća, Čibaku Tensei - tehnika koju je koristio Hagoromo Ocucuki i tako napravio Mesec, Banšo Tenin - kojom može da privuče bilo šta., i mnoge druge. Mogao je da izvljači duše iz ljudi (moć ljudske staze), da apsorbuje tuđu čakru i džicue (moć preta staze) kao i da priziva razne vrste životinja (pande, guštere, Kralja Pakla, ptice, višeglavog pasa..) što je moć životinjske staze. Takođe je mogao da koristi moć spoljašnje staze kako bi vratio ljede u život. Pored svega mogao je da prizove Gedomzoa koji je mogao da iskoristi svoj zmajev entitet kako bi izvukao dušu iz svih Hanzovih nindži. Jednina mana mu je bila to što nije član Učiha ili Sendžu klana pa ne može da kontroliše Gedomazoa ili Staze Bola bez zabadanja čakra prijemnika u kičmu.

Pain Rokudou

Šest Staza Pejn

Šest staza bola

Nagato je sakupio šest mrtvih tela šinobija iz sela kiše koje je kontrolisao tehnikom Šest staza bola. Glavno telo (Deva) je bio Jahiko koji je umro. Nagato je delovao kroz ova tela pod alijansom "Pejn". Posedovao moći je moći svih šest staza (Deva staza, Azura staza, Životinjska staza, Naraka staza, Ljudska staza i Preta staza).

Ostale sposobnosti

Nagato je bio veoma vešt mačevalac. Takođe je mogao da koristi vetroviti i vodeni stil. Posedovao je neverovatno veliku količinu čakre. Njegova čakra je bila izuzetno jaka. To se ogleda u tome što je jednim džinovskim Šinra Tenseijem razorio Konohi ili oživeo sve pobijene u invaziji.

с  о  п
Akacki