FANDOM

Mikoto Učiha
Mikoto uchiha.jpg
(うちはミコト, Uchiha Mikoto)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #145
Anime:
Naruto Epizoda #84
Igrica:
Naruto: Prekinuta Veza
Novela:
Itači Šinden: Knjiga Svetlog Svetla
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Novela
Informacije
Datum rođenja:
1 Jun
Pol:
Ženski
Broj godina:
I Deo: 35
Status:
Mrtva
Visina:
I Deo: 162.6 cm
Težina:
I Deo: 48.9 kg
Krvna grupa:
A
Klasifikacija:
Domaćica
Selo:
Klan:
Rank
Nindža Rank:
I Deo: Džonin
Nindža Registracija:
005348
Porodica
Mikoto Učiha (うちはミコト, Uchiha Mikoto) je bila džonin iz Učiha klana, iz Sela Lišća.

Pozadina

Mikoto introduce Sasuke.png

Mikoto pokazuje svog sina Saske-a, Kušini i Bivako

Posle no što se udala za Fugaku Učiha, odlučila je da bude domaćica, podižući svoja dva sina, Itačija i Saskea. Samo pre nego što se njena dobra prijateljica, Kušina Uzumaki porodila, njih dve su srele na ulici, i tad je ona upoznala Saskea s Kušinom i Bivako Sarutobi. Kada je Bivako primetila da je Mikoto dala ime svom sinu koje je imao otac Trećeg Hokagea, Mikoto je objasnila da je to uradila da bi on odrastao u isto tako dobrog šinobija, kao što je njegov imenjak bio. Složila se s Kušinom da će njihovi sinovi biti prijatelji, i kada je Kušina pitala da li je porođaj bolan, Mikoto se smejala, jer je to bila prva stvar koju je ona primetila, da se Kušina iste plaši.

Tokom napada Devetorepe lisice na Selo Lišća, Itači je primetio da ona i Fugaku nisu bili kući, pre nego što je zver podivljala. Šta je radila, ostalo je nepoznato. Kada je napad zaustavljen, Mikoto je otišla u bolnicu, da obiđe dete koje je rodila Kušina, Naruto Uzumaki, veoma tužna zbog gubitka svoje dobre prijateljice.

Fugaku and mikoto before dying.png

Fugaku i Mikoto u poslednjim trenucima života, pre nego što ih ubije njihov sin, Itači

Kada je masakr njenog klana počeo, Itači je nju i njenog muža ostavio poslednje. Sela je pored svog muža, i ništa nije govorila. Kada je njihov sin, Itači, pokušao da objasni zbog čega mora to uraditi, ona ga je prekinula i jednostavno rekla da zna njegov razlog, i da zna šta mora biti učinjeno, bez namere da ga u tome zaustavi. Ovo je kasnije nateralo Saskea da osveti njenu smrt, zajedno s ostalima iz klana koji su ubijeni te noći.

Ličnost

Uchiha's.png

Mikoto sa svojom porodicom

Mikoto je bila jako dobra i brižna žena, ali je takođe umela da bude jako stroga kada je morala, što je viđeno kada je Itači došao kući s Akademije, i ona je rekla Saskeu da ne može da se igra zato što ima domaći koji treba da završi. Volela je puno svoje sinove, i znala je uvek kako da im pomogne oko svakog problema. Mikoto je takođe veoma brinula i o svom mužu, i razumela je njegovu poziciju u klanu, pored toga, ona je bila jako odana žena. Ona je takođe davala Saske-u savete. Bila je jako dobra majka, što je viđeno, jer je Saske bolje umeo da priča s njom nego s ocem. U jednom trenutku, u nameri da oraspoloži Saskea, rekla je da kad su ona i Fugaku sami ponekad, Saske je jedini o kojem pričaju. Iako je bila Itačijeva majka, ona, kao i ostali u klanu, imali su velike sumnje u njegovo čudno ponašanje, ali pored toga, ona je i dalje jako volela svog starijeg sina, i to dokazuju njene reči pre nego što je Itači ubio nju i Fugakua.

U animeu, Mikoto je bila svesna da je Naruto sin od Kušine i Minata.

Izgled

Mikoto je imala dugu, crnu kosu, koja je imala dva velika pramena sa strane, kako bi do izražaja došle njene crne oči i njeni obrazi. Nosila je običnu ljubičastu bluzu s crvenom suknjom. Kada je Saske bio malo dete, nosila je braon bluzu, sličnu ljubičastoj koju je inače nosila, tamno ljubičastu suknju i plave šinobi sandale.

Sposobnosti

Kako je malo toga poznato o njenoj karijeri kao kunoiči, kad je bila na aktivnoj dužnosti, nosila je rank džonina, testament za njene dobre veštine. U animeu, ponudila se da pomogne Saskeu u njegovom treningu šurikena, što implicira da je bila dobra u bacanju šurikena.

Novele

Itači Šinden: Knjiga Svetlog Svetla

Mikoto se pojavljuje u ovoj noveli.

Zanimljivosti

  • 'Mikoto' (尊) znači 'dragocen', što je korišćeno kao titula za Japanske Bogove.
  • Na kraju epizode 252 u Naruto Šipudenu, Mikoto je viđena kako stoji pored svog muža i Itačija, gledajući Saskea i ostalu decu kako igraju bejzbola. Kušina, Minato i Džeraja su takođe bili tu i gledali utakmicu.

Citati

  • (Za Saske Učiha) 'To nije to.. Tvoj otac predstavlja ceo klan.. Ako je klan u lošoj poziciji, on mora da ga zaštiti. Itači je stariji od vas dvoje.. Posao paženja klana mora ostati njemu.. Tvoj otac je supervizor tog posla, tako da je to verovatno razlog zbog kojeg on više pažnje obraća na tvog brata. Ali diskusije kada vi niste tu.. Kada tvoj otac priča sa mnom, on jedino priča o tebi.. i zbog toga.. on je uvek čudan prema tebi.'
  • (Za Kušina Uzumaki i Bivako Sarutobi) 'Da. Da bi postao dobar i ugledan šinobi.'
  • (Poslednje reči za Itači Učiha) 'Mi već znamo... Itači.'