FANDOM

Mei Terumi

Latest-3.png

Mei (epilogue).png

Terumī Mei)
Peti Mizukage (五代目水影, Godaime MizukageDoslovno značenje: Peta senka vode)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #454
Anime:
Film:
Poslednji: Naruto Film
Igrica:
Naruto Šipuden 3D: Nova Era
Novela:
Skriven Kakaši: Munja u Ledenom Nebu
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Novela, Igrica, Film
Informacije
Datum rođenja:
Maj 21
Pol:
Ženski
Broj godina:
Deo II: 31
Visina:
Deo II: 174 cm
Težina:
Deo II: 53 kg
Okupacija:
Mizukage
Selo:
Iiiiiiiii.png Selo Magle
Kekei Genkai:
Jjjjjjjjjjjjjjjj.png Lava stil
Hhhhhhhhhhhh.png Parni stil
Rank
Nindža Rank:
Deo II: Kage
Završio/la akademiju sa:
9 god.

Mei Terumi (照美メイ, Terumī Mei) je Peti Mizukage (五代目水影, Godaime MizukageDoslovno značenje: Peta senka vode), sela sakrivenog u magli. Po okončanju krvave vladavine njenog prethodnika Jagure, Mei je negovala miroljubivu politiku i dobrosusedske odnose sa drugim nindža selima.

Pozadina

Kao devetogodišnja devojčica, Mei je polagala surovi ispit na akademiji sela magle. Činjenica da je preživela govori o njoj da je položila ispit i postala jako moćan kunoiči.

Malo nakon što je Jagura njoj predao titulu petog mizukagea, Mei dobija poziv iz sela lišća i peska da njeno selo učestvuje u zajedničkom čunin ispituu Konohi. Međutim, Mei nije mogla da prihvati ovaj poziv jer se selo, kako je Ao naveo, još uvek oporavljalo od posledica Jagurine vladavine.

Ličnost

Mei's dream.png

Mein san o venčanju u Beskonačnom Cukojomiju

Mei je vesela osoba koja će na licu zadržati osmeh na licu čak i dok govori Aou da će ga ubiti ako nastavi da se neslano šali sa njom. Obično je blaga i fina u komnikaciji i pokušava da izbegne sukob ako je moguće. Prikazala je da je otvorenija od ostalih kagea, kada je imala strpljenja da sasluša Garu ili ga štitila od Onokijevog drskog ponašanja, da bi kasnije pokazala divljenje čistoći njegovog srca. Mei je takođe vrlo flertna, što se vidi iz njene borbe sa Saskeom kada je rekla da joj je žao što mora da se bori sa nekim tako zgodnim ali mu pre borbe šalje poljudac. Tokom borbe sa Madarom, Mei je rekla da voli da deli ljudima komplimente ali da će da u njegovom slučaju napraviti izuzetak.

Prikazano je da je Mei vrlo osetljiva kada je reč o njenom ljubavnom životu, što se vidi iz njene pretnje smrću Aou kada je od njega pogrešno čula "prošlost venčanja", rekavši da neće trpeti takve uvrede. Takođe je vrlo uvredljiva kada je reč o njenom izgledu i godinama. Meina iznervirana reakcija je primetna kada ju je Karin nazvala "starom vešticom" ili kada je Fu Jamanaka zaposeo Aoa i vređao je. Uprkos tome, ona je vrlo oštroumna što se vidi iz njenog vraćanja Aoove tehnike barijere kako bi zaštitila njegov Bjakugan od Fua.

S obzirom na svoju titulu mizukagea, Mei brine za svoje selo i njegov status. Bila je čvrsto sigurna da je Jagura bio kontrolisan od strane Tobija i da nije činio zlodela svojom voljom. Bila je spremna da se bori čak i sa Danzom Šimurom koji je takođe korisnik Šaringana i koji bi mogao da baci sličan gendžicu. I ako je u borbi hrabra i neustrašiva, Mei je vrlo opreznai i realna što se vidi iz njene konstatacije da ona i ostali kagei ne mogu da pobede Madaru.

Mei jako mari za svoj bračni status. U svom snu Beskonačnog Cukojomija Mei je sanjala da se udaje za čoveka svojih snova dok su Cunade, Ej, Gara i Onoki prisutni na venčanju.

Izgled

Ggggggg.png

Mein pun izgled

Mei je jako lepa devojka u svojim tridesetima. Ima sjajno zelene oči i dugu tamno narandžastu kosu do kolena vezanu u punđu na vrhu svetlo plavom trakom a puštenu ka dole. Preko desnog oka joj pada jedan pramen dok joj se druga dva sa obe strane pružaju negde malo ispod ramena. Može se primetiti da su joj usne namazane svetlo crvenim karminom.

Od odeće nosi dugačku plavu haljinu do kolena. Čini se da je zakopčana rajfišlusem na sredini do pojasa, gde se posle deli od struka na levu i desnu stranu. Haljina pokriva sve do njenih ramena i gornjeg dela grudi. Po dnjom, ona nosi mrežastu maicu koja pokriva njen gornji deo tela svega nekoliko santimetara na gore više od njene haljine. Ispod haljine nosi suknju sive boje malo iznad kolena sa mrežastim najlon helankama. Na nogama ima dugačke svetlo sive čizme od kojih su joj slobodni prsti obično namazani bledoljubičastim lakom za nokte.

Tokom kage samita u zemlji gvožđa, prikazana je u istoj odeći, samo što je na glavi nosila standarnu kapu mizukagea belo plave boje sa kandžijem zemlje vode.

Sposobnosti

Mei obscures the Rinnegan.png

Mei koristi Tehniku Skrivene Magle

Kao peti mizukage, Mei je važila za najmoćnijeg kunoičija sela magle u svoje vreme. Pored petog hokagea, Cunade, Mei se može smatrati jednim od najjačih kunoičija u modernoj šinobi istoriji. Ona je smirena, staložena i perceptivna u borbi i može lako da proceni čak i male razlike u ličnostima drugih osoba. Uz pomoć svog ratničkog umeća, mogla je rame uz rame da se bori protiv Madare Učihe zajedno sa ostalih pet kagea.

Nindžicu

Prirodne Transformacije

Mei može da koristi vatreni, vodeni, zemljani i munjeviti stil zajedno sa još dva kekei genkaija u vidu naprednih čakra elemenata.

Dragão de Água de Mei (Filme)-0.PNG

Mei koristi tehniku vodenog zmaja

Mei poseduje izizetne veštine vodenog stila, što je prikazala uspevši da zaustavi jednu od Madarinih najjačih vatrenih tehnika (koju veliki deo četvrte divizije nije uspeo da zaustavi sa više kombinovanih vodenih džicua) koristeći tehniku vodenog formiranog stuba. Sposobna je i da vodenu čakru oblikuje u zmaja kao i da uz pomoć tehnike skrivene magle promeni bojno polje čak i ako vode nema u blizini. Dve godine po završetku raza, usavršila je vodeni stil do tog nivoa da njime zaštiti selo od nailazećih meteora. U ostalim navedenim stilovima Mei je imala bar osnovne veštine.

Elemento Lava de Mei.png

Mein prvi kekei genkai, lava stil

Mein prvi kekei genkai je lava stil, kombinacija vatre i zemlje koji u svojoj formi kiselog blata topi skoro sve što mu je na putu. Velika količina pare koju ovaj stil ispušta može poslužiti i kao dobra dimna zavesa koja Mei omogućava da napadne dok je protivnik ometen. Meina tehnika čudovišne lave je bila dovoljno jaka da istopi Madarina Susano rebra.

Skilled Mist-0.png

Mein drugi kekei genkai, parni stil

Njen drugi kekei genkai je parni stil, kombinacija vode i vatre koji može da spali ili istopi skoro sve ispuštanjem korozivne magle. Njime je Mei uspela da progori čak i Saskeova Susano rebra i tako probije njegovu najjaču odbranu u tom trenutku.

Ostale sposobnosti

Mei je prikazala izvrsne veštine u tajdžicuu uspevši da odbije Cznog Zecua u jakom naletu samo jednim udarcem nogom. Takođe, veoma je oprezna u borbi i ima odličnu moć zaključivanja shvativši da Fu Jamanaka kontroliše Aoa, za jako kratko vreme.

Citati

  • (Gendžiju) "Gospodine... Kunem se mojom titulom Mizukagea da ću ispuniti svoju dužnost."
  • (Čodžuru) "Imaj vere u sebe. Ti si snažan."
  • (Aou; sa osmehom) "Umukni ili ću te ubiti."
  • (Aou) "Košmar Četvrtog Mizukagea je davno gotov... prestanimo da govorimo o prošlim vremenima."
  • (Pri nameri da ubije Saskea) "Srce me uvek boli kada mora da otopi zgodnog momka... Ali ti moraš umreti."
  • (Tobiju o Planu mesečevog oka) "Šta to znači nama? Tu nema ni nade ni snova! To je samo bekstvo!"
  • (Gardi Hokagea) "Razumem. Udaja je jednina stvar koju ću kasno obaviti."
  • (Madari) "Koliko god volim da hvalim ljude... u tvom slučaju ću morati da se suzdržim."

Zanimljivosti

  • Mei kao mizukage simboliše preporod za svoje selo. Nekada u selu magle su se ljudi plašili nindži sa kekei genkijem, dok je Mei kao takva postal vođa sela. Izjavila je da su crni dani sela magle po završetku Jagurine vladavine zvanično gotovi.
  • Kandži "Terumi" znači "sjajna lepotica". Međutim u izgovoru Meinog prezimena se uporebljava produženo slovo "I" što ukazuje na to da njeno ime ima drugačije značenje.