FANDOM

Kušina Uzumaki
300px-Kushina 2.png
(うずまきクシナ, Uzumaki Kushina)
うずまきクシナ Uzumaki Kushina Paradajz (トマト) Crvena Toplokrvna Paprika (赤い血潮のハバネロ, Akai Chishio no Habanero, Viz: Red-Hot Habanero)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #382
Anime:
Film:
Naruto Šipuden Film: Izgubljeni Toranj
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Udar
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film
Informacije
Datum rođenja:
Jul 10
Pol:
Ženski
Broj godina:
Deo II: 24
Status:
Mrtva
Visina:
Deo II: 165 cm
Težina:
Deo II: 47 kg
Krvna grupa:
B
Repata Zver:
Kurama
Klasifikacija:
Džindžuriki
Selo:
Uzushiogakure Symbol.svg.png Selo Vrtloga
Konohagakure Symbol.svg.png Selo Lišća
Klan:
Uzushiogakure Symbol.svg.png Uzumaki Klan
Rank
Nindža Registracija:
007310
Porodica

Kušina je bila kunoiči iz sela lista i drugi Kuramin Džindžuri Ona je Narutova majka i supruga Minata Namikazea, Četvrtog Hokagea.

Fizički izgled

Uzumaki kushina render by watashi mina-d56b1ir.png
Kušina je vrlo lepa žena i jedna od najlepših u Naruto mangi i animeu. Ima plave oči i jako dugu crvenu kosu. Boja njene kose je obeležje njenog klana. Po karakteru i fizičkom izgledu mnogo podseća na Sakuru. Na desnoj strani kose ima razdeljak.

Pozadina

180px-Minato saves Kushina.png

Minato spašava Kušinu.

Kušina je rodjena u pozantom Uzumaki klanu u Selu Vrtloga, u svom detinjstvu je poslata u Sela Lišća i tamo je upisana u akademiju. Kako bi ostavila jak prvi utisak rekla je svom razredu da će ona postati prvi ženski Hokage, ali su joj oni na ovo odgovorili smehom. Druga deca su je ismejavala i nazivala Paradajz (Tomato) zbog njenod okruglog lica i crvene kose, nju je ovo nerviralo i premlatila bi svakog ko bi je nazvao ovako.

Kušina je poslata u Selo Lišća da postane sledeći džindžuriki, jer je imala posebnu čakru. Kušina je bila uplašena zbog ovog događaja, ali joj je Mito Uzumaki rekla da nebrine i da se jedino ljubavlju može ukrotiti devetorepa lisica.

U nekom trenutku u prošlosti, Kušina je bila kidnapovana od strane Sela oblaka koji su hteli da iskoriste njenu čakru i da preuzmu kontrolu nad devetorepom lisicom. Dok su išli ka selu oblaka, ona je za sobom ostavljaja pramenove kose u nadi da će je neko pronaći. Minato Namikaze, jedan od
180px-Kushina kozo.png

Kušina kao dete.

njenih bivših drugova iz razreda, za koga je ona verovala da je slabić je pretio njenu kosu i spasao je od nindža oblaka. Posle spasavanja Minato je Kušini rekao da mu se uvek sviđala njena crvena kosa, a posle ovoga Kušina prestaje da misli da je on slabić i zaljubljuje se u njega.

U nekom trenutku u prošlosti, Kušina se udala za Minata, a potom je zatrudnela. Detetu su hteli da daju ima Naruto, po glavnom liku prve Džerajine knjige. Džiraja je pitao da li je to u redu, a Kušina je rekla da je to predivno ime. Džeraja im je bio i kum. Takodje, Kušina se nadala da će jednog dana Naruto i sin njene prijateljice, Saske postati dobri prijatelji.

Screenshot 1-1438066202.png

Minato i Kušina spašavaju Naruta od Kurame

Jer će pečat popustiti za vreme porođaja, Kušina je odvedena na lokaciju izvan sela, sa obezbeđenjem od nekoliko ANBU operativaca i Bivako Sarutobi. Za vreme porođaja, Minaro drži pečat, kako lisica ne bi dobila priliku da izađe napolje. Dok se porođaj odvija Tobi se prikrada i ubija sve stražare, potom upada u skrovište i otima novorođenog Naruta. Tobi je uspeo da pobegne sa Kušinom, dok je Minato spašavao Naruta od papirnih bombi koje je Tobi postavio. Tobi iz Kušine vadi devetorepu lisicu, ali zahvaljujući Kušininoj posebnoj čakri ona uspeva da preživi. Minato je spašava, odvodi kod Naruta i pobeđuje Tobija u borbi, a potom ide da pomogne selu u odbrani od lisice.

Minato prebacuje Devetorepu lisicu svojim džicuom koda Naruta i Kušine i potom njih dvoje koristi tehniku da zarobe lisicu u Naruta.

Zanimljivosti

  • Kada je Naruto prvi put video Kušinu, pomislio je da je ona prava Kuramina forma.
  • Kišimoto je izjavio da je Kušina čist prekopiran lik od ČiČi iz Zmajeve kugle.
  • Hirunzen je Narutu dao prezime Uzumaki da bi sakrio vezu izmedju Naruta i Minata.
  • Kišimoto je izjavio da ga Kušina i Sakura podsećaju na njegovu ženu.
  • Njena najbolja drugarica je bila Mikoto Učiha.