FANDOM

Kotoamacukami
Kotoamatsukami Activated
Imena
Kandži:
別天神
Romedži:
Kotoamatsukami
Doslovno značenje:
Uvaženi Nebeski Bogovi
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #459
Anime:
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Udar
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Mangeky Sharingan Shisui Kekei Genkai, Gendžicu, Dojdžicu
Element:
Nature Icon Yin Jin izdanje
Klasa:
Dopunjujuća
Domet:
Svi dometi
Znaci rukama:
/

Kotoamacuki (別天神, Kotoamatsukami) je okularna tehnika Mangekjo Šaringana koja baca korisnika u moćnu umno kontrolišuću iluziju.

Upotreba

Tehnika omogućava da korisnik uđe u um bilo kog protivnika u svom vidnom polju i komanduje njegovim mislima, dajući mu upustva šta da radi, a da on misli da to radi svojom voljom. Smatran je gendžicuom najvišeg nivoa s obzirom na to da protivnici nisu bili ni svesni da su uhvaćeni u iluziju. Za razliku od mnogih Šaringan iluzija, Kotoamacukami ne zahteva nikakav direktan očni kontakt sa žrtvom i zbog toga ga je nemoguće spaziti osim ako neka treća osoba sa sposobnošću da vidi čakra sistem korisnika ne javi žrtvi. Još jedan od svedoka moći ove tehnike je činjenica da se njome Itači Učiha odupro Kabutovoj kontroli kada je oživljen tehnikom reanimacije. Itači je napomenuo da je ovaj gendžicu toliko naporan za korisnika da će biti potrebne decenije pre nego što se ponovo upotrebi. Danzo Šimura je napomenuo da bi zbog Haširaminih ćelija koje poseduje u svom telu Kotoamacukami mogao koristiti sa znatno manjim vremenskim razmacima. Međutim bez obzira na to, rekao je da ne bi mogao da ga koristi više od jednog puta dnevno.

Šisui Učiha

Šisui je širom sveta dobio slavu upravo zbog ovog gendžicua. Njegove oči su smatrane najvećim blagom Učiha klana i mnogi su ga želeli za sebe. Imao je nameru da ga iskoristi kako bi odgovorio klan od državnog udara na Konohu. Šisuijevo majstorstvo ove iluzione tehnike je priznao čak i jedan od najiskusnijih nindži sela Magle, Ao natreravši svoj tim da se povuče kada je video da je Šisui njihov protivnik. Obito je naglasio da je ljut što je Danzo uništio Šisuijevo desno oko koje je imao svom posedu. Takođe, Itači ga je levo oko spalio zajedno sa vranom kako nebi dospelo u pogrešne ruke.

Itači Učiha

Shisui's Parting Gift

Šisuijevo oko biva presađeno u vranu

Itači je je dobio levo oko od Šisuija samog neposredno pre njegovog samoubistva. Itači potom transplantuje oko u jednu od svojih vrana. Itači je nameravao da Kotoamacukami iskoristi jednom u slučaju da se njegov brat Saseke okrene protiv sela Lista, kako bi ga odgovorio od izdaje. U Četvrtom Šinobi Svetskom Ratu upotrebio ju je da se oslobodi Kabutove kontrole tehnike reanimacije.

Danzo Šimura

Danzo je zadobio ovu doidžicu tehniku nakon što je ukrao Šisuijevo desno oko na prevaru nedugo pre masakra Učiha klana. Danzo je nameravao da tehniku iskoristi u svojoj borbi sa Saskeom Učihom, ali nije uspeo zbog nedostatka čakre i preforsiranosti oka, na Kage samitu je uhvatio Mifunea u ovu tehniku, ali zahvaljujući Aou (iz sela Magle) provaljen je i prisiljen da odustane. Rečeno je da bi on ovu moć mogao da koristi češće nego sam šisui zbog Haširaminih ćelija koje je imao u sebi.

Zanimljivosti

  • Tokom Samita Pet Kagea, peti Mizukage, Mei Terumi je kometarisala da ona ne bi mogla da pomogne u odbrani od ove tehnike, ali zaključuje da postoji izvesna sličnost između Kotoamacukamija i džicua kojim je Jagura bio kontrolisan.