FANDOM

Kirin
  • Korisnik oblikuje munje u formu lava...
  • ... a zatim tehnika ostavlja silovitu štetu
Imena
Kandži:
麒麟
Romedži:
Kirin
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #391
Anime:
Naruto epizoda #138
Film:
Naruto Film: Nindža sudar u zemlji snega
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni nindža heroji 3
Novela:
Naruto Džinrajden: Dan kada vukovi zavijaju
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film i Novela
Informacije
Klasifikacija:
Nindžicu
Element:
Kkk.PNG Munjeviti stil
Rank:
S-rank
Klasa:
Ofanzivna
Domet:
Daleki dimet
Znaci rukama:
/

Kirin (麒麟, Kirin) je ekstremno moćna tehnika S-Ranga, munjevitog stila kreirana od strane Saskea Učihe.

Pregled

Saske prikuplja prave munje iz neba pomoću svoje čakre i kontrolišući njihov oblik i putanju. Za razliku od većine munjevitih tehnika Kirin privlači stvarne gromove iz neba koji po rečima Belog Zecua, do zemlje stižu u hiljaditom delu sekunde. Međutim, tehnika zahteva oblačne vremenske prilike. Ako na nebu nema ni jednog oblaka, Saske može da ih dozove korišćenjem vatrenih tehnika. Ako je pri tom bačen Amaterasu koji ne može biti ugašen vodom, moćna oluja biće zadržana na nebu što će omogućiti korisniku da više puta koristi Kirin.

Kada stekne izvor munja u nekom od oblaka, korisnik mora uložiti veoma malo čakre za kontrolu nad njima. Nakon što je tehnika pokrenuta, oblaci sa neba biće rasterani što uzrokuje time da džicu može biti upotrebljen samo jednom u borbi. Tehnika je toliko jaka da može da uništi malu planinu kao i Itačijev Susano sa jata ogledalom.

Zanimljivosti

  • Kirin (キリン, Kirin) je japanska reč za "žirafu".
  • U igrici Naruto Šipuden: Ultimativni nindža heroji 3 Saske može ovu tehniku da koristi pomoću svog čokuto mača.