FANDOM

Download-1456748680.jpg

Kiler Bi

Kiler Bi  (キラービー, KirābīViz: Killer Bee) je šinobi iz sela sakrivenog u oblacima i domaćin osmorepe zveri.

Pozadina

Kiler Bi je u ranijim godinama svog života bio okupljen na ispitu koji je trebao da odabere partnera za Eia (A). Od svih kandidata Bi je jedini uspeo da pravilno izvede dupli lariant sa Eiom, tako je postao njegov partner i dobio ime B dok je  Ei rekao da su njih dvojica od danas

Download (5).jpg

Kiler Bi i njegov brat Ei

braća.

Od svoje pete godine Kirabi je postao veoma dobar prijatelj sa Motoiem. Nakon što je džindžuriki Osmorepe zveri izgubio kontrolu nad njom i ubio Motoievog oca, Bi je izabran za novog džindžurikija. Bi je potom patio od predrasuda stanovnika sela oblaka, Motoi je čak pokušao da ga ubije, kako bi osvetio svog oca. Međutim, Bi je zadržao osmeh na licu i rešio da postane najbolji džindžuriki ikad. 

Bi je kasnije trenirao na Kornjačinom ostrvu i stekao potpunu kontrolu nad osmorepim demonom. Posle treninga na jednoj misiji je zajedno sa svojim bratom i nekolicinom šinobija sela oblaka ušao u borbu sa Minatom Namikazeom gde ga je ovaj pohvalio. Od ovog trenutka Bi je postao heroj u očima stanovnika sela oblaka.

Kada je njegov brat postao raikage, zabranio je Biju da se transformiše u osmorepu zver i da izlazi iz sela kako bi svojim moćnim napadima mogao da otera potencijalne napadača na selo.

Download (3).jpg

Kiler Bi i Motoi su ponovo prijatelji

Četvrti Šinobi Svetski Rat

Download (4).jpg

Bijev stav

Nakon napada na kage samit I Tobijevog(Obito) proglašenja rata, Savez Šinobi Snaga odlučuje da skloni Naruta I Bia na Kornjačino ostrvo, nakon čega Bi kreće da podučava Naruta džindžuriki sposobnostima. Pošto Naruto i Bi saznaju da je rat u toku, Probijaju zaštitnu barijeru oko Kornjačinog ostrva i kreću ka bojnom polju. U tim trenucima Bia i Naruta napadaju(pokušavaju da zaustave da dođu do bojnog polja) 4 raikage i 5 hokage, pošto ih Naruto uverava u njihove sposobnosti(da su dovoljno jaki i spremni da se bore) oni ih puštaju dalje. Posle nekog vremena Bi i Naruto nailaze na Nagata i Itačija koje je reanimirao Kabuto i poslao u borbu protiv Snaga Saveza.Bi i Naruto bivaju napadnuti od strane reanimacija u toku borbe Itači uspeva da se oslobodi Kabutove kontrole i pridružuje se Narutu i Biu tako što napada Nagata sa Amaterasuom.Nagato uspeva da uhvati Naruta i kreće da vadi Kuramu iz njega.Tada uskače Bi pokušavajući da pomogne Narutu te i on biva uhvaćen od strane Nagata, kada je sve skoro bilo gotovo.

Nagato Shurado vs Bee Naruto-animeipics-1-.png

Itači spasava Naruta i Bia

Itači im pomaže da pobegnu i da zapečate Nagata.