FANDOM

4295-kankuro.jpg

Kankuro u prvom delu

Kankuro je sin Četvrtog kazekagea i Karure i brat Gare i Temari.

Sposobnosti

Prema Sasoriju, majstoru lutkarskih tehnika, Kankuro je veoma talentovan lutkar. Kad god je Kankuro imao nastup u mangi, imao je i jednu novu lutku. Sve četiri njegove lutke, napravio je Sasori, dok je njegova četvrta Škorpija i sam Sasori. Njegove sposobnosti su dovoljno velike, da je postavljen za kapetana divizije u četvrtom šinobi ratu. 

Pregled priče

Images-1422807613.jpg

Kankuro i njegove lutke

Deo I

Pojavljuje se za vreme čunin ispita, kada se bora sa Curugijem, koga lako pobeđuje, dok u trećoj fazi ispita preda svoj meč protiv Šina. Tokom invazije na selo lišća, u šumi van sela se borio sa Šinom i njihova borba je završena nerešeno. Kasnije tokom potere za Saskeom zajedno sa Garom i Temari krenuo je u borbu kako bi spasili šinobije sela lišća. Spasao je Kibu i pobedio njegove protivnike Sakona i Ukona. 

Images-1422807426.jpg

Kankuro u drugom delu

Deo II

U drugom delu, Kankuro je krenuo za Akackijem kako bi spasao svog mlađeg brata, Garu. U borbi se suočio sa Sasorijem, koji ga je veoma lako pobedio, međutim Kankuro je uspeo da uzme deo njegove odeće, što će ih kasnije odvesti do Akackija. Zajedno sa Temari išao je na samit pet kagea kako bi bio Garin telohranitelj. Za vreme šinobi rata, postavljen je za kapetana jedne od divizija. Njegova divizija se suočila sa Sasorijem, Deidarom, Čukičiem i Šinom.