FANDOM

Kakuzu
123.png
(角都, Kakuzu)
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje 312
Anime:
Film:
Naruto Šipuden: Put Nindže
Igrica:
Naruto Ultimate Ninja Storm 3
Novela:
Akatsuki Hiden: Evil Flowers in Full Bloom
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Film, Igrica, Novela
Informacije
Datum rođenja:
Avgust 15
Pol:
Muški
Broj godina:
Deo II: 91
Visina:
Deo II: 185 cm
Težina:
Deo II: 63.2 kg
Klasifikacija:
S-Rank
Nestali nindža
Selo:
Partner:
Rank

Kakuzu (角都, Kakuzu) je S-rangirani kriminalac i odbegli nindža iz sela sakrivenog u vodopadu, on je bio član Akackija i partner Hidana.

Pozadina

Dok je Kakuzu bio lojalni i elitni nindža iz sela vodopada, poslat je na misiju da ubije Prvog Hokagea. Zbog velike snage Hokagea, Kakuzu nije uspeo da završi misiju i vraća se nazad u selo. Kao kaznu jer nije uspeo da izvrši misiju Kakuzu je bio zatvoren. Kada mu se ukazala prilika, on beži iz zatvora i napušta selo. Pre napuštanja ubija sve starešine sela, uzima njihova srca i krade tajne tehnike sela. Kakuzu je uzimao srca drugih moćnih šinobija kako bi produžio svoj život. U nekom trenutku u prošlosti, Kakuzu se pridružio Akackiju. On je sve svoje partnere ubio zbog svog kratkog temperamenta, pa je tako njegov partner postao Hidan, jer on ima besmrtnost. U nekomtrenutku u prošlosti, Kakuzu je sreo Kinkakua i Ginkakua.

Pregled priče

Drugi deo

Hidan i Kakuzu stupaju na scenu u mangi i animi, posetivši Selo oblaka i porazivši Jugitao Ni, devojku koja je u sebi imala dvorepu mačku. Potom kreću u Zemlju vatre, da skuplaju po Kakuzuuovoj nameri novac za organizaciju. Cunade odlučuje da je vreme da organizuje timove koji će poći u potragu za Akackijima, pre no što ova organizacija zakuca Selu lišća na vrata, kao što je bio slučaj sa Selom peska. Osnovan je Nidžu Šojtao, grupa od desetak timova, a svaki tim broji po četiri člana. Prvi tim Asuma Sarutobi,Šikamaru Nara, Izumo Kamizuki i Kotetsu Hagane kreću u poteru. Kakuzu dolazi sa Hidanom pred kapiju manastira dvanaest monaka sveštenika da uhvate Čidžorua, nekadašnjeg Asuminog prijatelja iz dana, kada je Asuma bio nindža monak gardijan. Njih dvojica ubijaju Čidžorua i odnose ga lovcu na ucenjene glave, koji krije svoju radnju u javnom WC u. Nidžu Šojtao tim predvođen Asumom stiže, i hvataju Hidana. Šikamaru paralizuje Hidana tehnikom senke, a Kotetsu i Izumo ga probadaju dugačkim noževima. Ali na očigled svih, Hidan je živ. Kakuzu napada Šikamarua i oslobadja Hidana iz tehnike senke posedanja. Kakuzu govori Hidanu da ubiju svoje protivnike, ali Hidan želi da ih iskoristi za ritual Džašinizma. Kakuzu zašiva Hidanovu glavu i stupa u borbu sa Izumom i Kotetcuom. Potom dolazi pojačanje. Aoba Jamanširo koristi tehniku klonova seniki u obliku vrana da zaslepi Kakuzua, a Raido Namiaši oslobadja Izumoa i Kotetsua. Hidan i Kakuzu bi nastavili borbu, da ih vodja Pejn nije zvao da zapečate zveri koje su zarobili. Posle odredjenog vremena i sahrane Asume, tim deset uz pomoć Kakašija Hatakea razradjuje plan osvete. Dok su Kakaši i ostali odvlačili pažnju Kakuzuu,Šikamaru se postarao za Hidana. U borbi Kakaši uništava jedno Kakuzuovo srce, dok je jedno unišreno od strane Hidana na prevaru. Po dolasku pojačanja, Naruto onesposobljuje Kakuzua, a Kakaši mu zadaje završni udarac. Tokom četvrtog šinobi rata, Kakuzu je oživljen kako bi se borio na strani Akackija protiv savezničkih snaga. On je kasnije zapečaćen od strane Daruia, Izuma i Kotetcua.