FANDOM

Kaguja Klan
Latest.srt.png
(かぐや一族, Kaguya Ichizoku)
Pojavljivanje
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica
Informacije
Selo:
Kekei Genkai:
Članovi
Kaguja Klan (☀かぐや一族, Kaguya Ichizoku) je izumrli klan koji je bio poznat po svojoj varvarskoj naravi. Klan je pobijen kada su pokušali da unište Selo Skriveno u Magli. Klan je bio veoma divlji i nije imao nikakvu taktiku kada je išao u rat i odbijali bi da se povuku čak i kad su bili opkoljeni i potpuno nadjačani, radije bi se borili do smrti iz zabave. Kimimaro je godinama živeo kao poslednji član klana ali posle njegove smrti klan je izumro.

Istorija

Kaguya clan defeated.png

Poraženi Kaguja Klan

Članovi ovog klana su direktni potomci Kaguje Ocucuki. Neki članovi klana poput Kimimaru-a imaju poseban kekei genkai Šikocumjuaku koji je sličan Kagujinov originalnoj sposobnosti Sveubijajućih kostiju. Zbog ove sposobnosti su se svi plašili Kaguja klana.

Bili su poznati po svojoj divljoj i krvožednoj naravi i po tome što su upadali u borbe bez ikakvog plana i taktike. Jednog dana, vođa klana je okupio sve članove da napadnu i unište selo magle. U ovoj ratobornoj i samoubilačkoj misiji ceo klan je uništen sem Kimimaroa koji je jedini preživeo.

Kimimaro je preživeo iz razloga što on nije imao varvarsku potrebu za klanjem kao ostali članovi klana. On je godinama nakon ovoga živeo kao Oročimaruov sledbenik ali je i on umro od smrtonosne bolesti u borbi protiv Gare i Lija. Nakon njegove smrti klan prestaje da postoji.

Zanimljivosti

  • Nije poznato kom seli pripadaju, ali se pretpostavlja da su iz sela sakrivenog u magli.
  • Kimimaro je jedini član klana koji je prikazan sa kekei genkaiem Šikotsmjuaki.
  • Svi članovi Kaguja klana imaju dve crvene tacke na čelu,Koje su simbol njihovog klana