FANDOM

Kage (jap.影, srb.Senka) je titula vođe jednog od pet nindža sela, iz pet najmoćnijih nacija u Naruto mangi i animeu. Pet kagea su:

Osobine I sposobnosti

180px-Kage.jpg

Pet kagea

U skaldu sa titulom najmoćnijeg šinobija u svojoj zemlji I svom selu, Kage mora da poseduje izuzetnu moć I da bude sposoban šinobi, inače zemlja neće prosperirati, jer loš vodja donosi lose odluke i nije sposoban da brani selo i zemlju... Kao najmoćniji šinobi, dužnost Kagea je da štiti svoje selo I zemlju, kao što su to činili Mianto Namikaze, Hirunzen Sarutobi, Cunade, Haširama Sendžu I ostali Kagei... Kage kao  najmoćniji nindža može biti poznavalac na stotine tehnika poput Hirunzena Sarutobija, da ima Kekej genkaj poput Trećeg Raikagea ili iznad Kekei Genkaja, tj kombinaciju vise Kekei Genkaja kao Mei Terumi Peti  

Yondaime Mizukage.png

Kagei kroz istoriju

Mizukage ili Kekei Totu poput Onokija Trećeg Cučikagea I njegovog prethodnika Muua... Kage se odabira od strane saveta zemlje čijeg je sela on vodja, a predlog daju bivši Kage ili savet sela... U većini slučajeva, Kage je u nekakvoj vezi sa bivšim Kageom...Veza može biti porodična kao u slučaju Haširame, Tobirame, Cunade ili Trećeg I Četvrtog Raikagea, a može biti I veza učitelj učenik-ci, gde bivši Kage predlaže svog učenika ili učenicu za svog naslednika...Zadnji slučaj je primer sa Hirunzenom, Onokijem, budući da su ova dva vršnjaka bili učenici prethodnih Kagea,a Minato je slučaj gde je on učenik Džeraje, koji je učenik bivšeg Kagea.Cunade je slučaj gde je ona nasledila Kagea koji se vratio iz penzije, posle smrti svog naslednika.Razlog zašto Kage i njegov naslednik moraju biti u srodstvu je, zato što se smatra da ako je prethodni Kage vodio dobru politiku i donosio čvrste i dobre odluke, zbog kojih je selo prosperiralo, njegov naslednik mora biti osoba na koja će prihvatiti njegove ideje i njegov nindža put, tj neko u srodstvu ili učenik, koji je od Kagea pored filozofije i strategije nasledio i nindža sposobnosti...Pored svojih sposobnosti, Kage mora da bude sposoban da kontroliše Džindžurikija, tj osobu koja poseduje repatu zver...To se vidi na primeru Sela oblaka i Sela lišća, koja su za razliku od ostalih sela uložile velike napore u treniranju Džindžurikija, znajući da će im koristiti za borbu. 

Hokagea je bilo 7, Kazekagea 5, Cučikagea 4, Mizukagea 6, Raikagea 5.

Zanimljivosti

  • Pravilo je da džindžuriki dolazi iz porodice Kagea.
  • U animeu postoji Hošikage ( senka zvezde), on je vodja sela skrivenog u zvezdi i on nije priznat kao ravnopravan kage sa ostalima.
  • U koliko se Kage oseća da nije u stanju da obavlja postao Kagea, on može da se penzioniše i da nekom drugom da tu titulu. Ovaj slučaj se desio u selu lista kada je Hirunzen predao dužnost Minatou, ali posle Minatove smrti, Hirunzen je primoran da se vrati na dužnost jer nemože da nadje dostojnog naslednika. Dok je Minato bio Kage, i Minato i Hirunzen su nosili titulu kagea, samo što je Minato bio aktivan, a Hirunzen ne.
  • Kage kao vodja nindži je baziran na tituli Šoguna, vodje samuraja.
  • U prvom delu kapa i odelo Kazekagea su plavi, a u drugom su zeleni.
  • Edo Kagei (oživljeni) će se boriti u 4. Ratu
  • Nijedan jedini Kage nije korisnik ni jednog Dojdžicua