FANDOM

Isobu
Isobu
(磯撫, Isobu)
Trorepi (三尾, Sanbi)

Džinovska kornjača (巨大亀, Kyodaigame)

Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #317
Anime:
Naruto Šipuden: Epizoda 92
Film:
Poslednji: Naruto Film
Igrica:
Naruto Šipuden: Nindža Sudbina 3
Novela:
Poslednji: Naruto Film
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Igrica, Film, Novela
Informacije
Vrsta:
Kornjača
Klasifikacija:
Repata Zver
Selo:
Rank
Porodica
Isobu (磯撫, Isobu) je treći od devet Repatih Zveri koje su nastale od čakre Desetorepe zveri Džubija. Nakon prvog kage samita zver je dospela u posed Sela Magle. Prvo je bio zapečaćen u Rin, pa u Jaguru. Kasnije je dospeo u vlasništvo Akacukija.

Pozadina

Vekovima pre osnivanja nindža sela, postojalo je božije drvo zvano Šindžu. i koje je davalo posebne plodove koje su nosile posebnu moć pod imenom čakra. U nekom trenutku u to vreme Kaguja Ocucuki je pojela plod drveta i postala prva osoba sa čakrom. Koristeći moć čakre Kaguja je bacila Beskonačni Cukujomi prvi put u istoriji kako bi završila ratove u svetu. Tada je Kaguja rodila 2 sina: Hagoroma i Hamuru koji su nasledili čakru od svoje majke. Videvši da ljudi polako dobijaju čakru, Šindžu je od besa evoluiralo u monstruozni entitet nalik na strahovitu zver sa deset repova po imenu Džubi. Zver je bila toliko besna da je počela da teroriše čovečanstvo i verovatno bi ga i uništila da je Hagoromo i Hamura nisu zaustavili. Nakon poraza zveri, Hagoromo je zarobio njegovu čakru u sebe i postao prvi džindžuriki. Pred smrt, Hagoromo je podelio čakru Džubija na devet delova i koristio moć preporoda kako bi stvorio devet repatih zveri i dao im posebna imena. Mlade repate zveri su potvrdile da su sve idalje povezane i ako su fizički odvojene. Od Džubija je ostala samo prazna ljuštura lišena duše koja je dobila ime Gedomazo (Demonska Statua). Tik pred smrt, Hagoromo je iskoristio Čibaku Tensei da zapečati ljušturu desteorepe zveri i tako na nebo pošalje mesec. Ubrzo nakon Hagoromove smrti, zveri su se razišle i počele da lutaju po svetu. Iz tog razloga neki predpostavljjaju da snaga zveri zavisi od broja repova.

U nekom trenutku u prošlosti, selo magle je došlo u posed Isobua, i on je bio zapečaćen u Jaguru. Kasnije je zapečaćen od strane Akackija. Akacki ga je pronašao u divljini, ali nije poznato kako je tamo dospeo.

Džindžuriki

Džinčuriki Status
Rin Nohara Mrtva
Jagura Karatači Mrtav
Naruto Uzumaki Živ