FANDOM

Ino Jamanaka
[[
Latestfll.jpg
Latesthph.png
|250px]]
Ino u I i II delu

Ime na japanskom

(山中いの, Yamanaka Ino)

Pol

Ženski

Broj Godina

Deo I: 12-13 Deo II: 15-17

Visina

Deo I: 149.3 cm-151.2 cm Deo II: 162.2 cm

Težina

Deo I: 38.2 kg-38.5 kg Deo II: 46 kg

Krvna Grupa

B

Kekei Genkai

N/A

Klasa

Medicinski Nindža

Pripadnost

Selo lišća

Nindža Rank

Deo I: Genin Deo II: Čunin

Ino Jamanaka (jap. 山中いの,engl. Yamanaka Ino) je Jedna od sporednih heroina Naruto mange.Ona je ćerka Inoičija Jamanake, član tima Ino Šika Čo i najbolja prijateljica i rival Sakure Haruno.

Ličnost

Ino ima karakter sličan Sakurinom samo u mnogo blažim razmerama. Samim tim ima čudnu narav u nekim komičnim situacijama sa Čodžijem i Šikamaruom. Takođe, Ino je vrlo vesela osoba koja voli svoje prijatelje a pored toga voli i da naređuje drugima. Njena ličnost je i veoma kompleksna s obzirom da stalno nastoji da poboljša svoj izgled što se vidi iz njenih stalnih dijeta. Ino takođe mnogo voli da naređuje svojim članovima tima jer misli da su oni lenji i nesposobni, ali ona zapravo samo brine za njih. Bez obzira na sve Ino nije razmetljiva i nametljiva. Sem toga, Ino je prilično zaljubljive prirode što se vidi iz njenog sna Beskonačnog Cukojomija u kome je sanjala da se Saske i Saj bore oko nje. U Manga Epilogu se Ino udala za Saja sa kojim je dobila sina Inodžina.

Izgled

Ino je prilično lepa devojka. Ima dugu plavu kosu vezanu u rep i plave oči(u mangi zelene). Ona ima vrlo vitku liniju što je rezultat njenih stalnih dijeta. Još od mladih dana bila je najlepši kunoiči na Akademiji što je i ostala posle Akademije. Mada pored sve lepote, ni Sakura ni Ino u prvom delu nisu uspele da osloje Saskea. U drugom delu Inin izgled se menja i dodatni poboljšava. Njena figura je postala više devojačka a manje dečija. Ino obično nosi ljubičastu uniformu a tokom Četvrtog Svetskog Šinobi Rata ona je nosila nindža prsluk sela lista.

Pozadina

Latestjmgmgjmjh.png

Ino u "Zadnjem Naruto Filmu"

Ino je kao mala bila jedina prijateljca koju je Sakura imala, usled ismevanja Sakure od strane drugih devojčica zbog njenog prevelikog čela.Uskoro dve najbolje drugarice će postati glavne rivalke zbog simpatija koje su obe gajile prema najpopularnijem dečku iz generacije Saskeu Učihi.Ino postaje član tima koji predvodi Asuma Sarutobi. Posle Asumine pogibije ona i njeni članovi tima uz vodjstvo Kakašija Hatakea osvećuju svog palog senseja i poražavaju Akacki tim koji ga je ubio.

Sposobnosti

Inine glavne borbene tehnike jesu tajne tehnike Jamanaka klana, u više navrata je pokazala da je u korišćenju istih veoma vešta. Pored Jamanaka tehnika, ona je i poznavalac medicinskog nindžicua.

Pregled priče

Za vreme preliminearnog ispita borila se sa Sakurom Haruno. Iskoristila je svoju tajnu tehniku, prebacivanje uma, ali sa Sakura odbranila i meč je bio neresen. Tokom finalnog dela čunin ispita je sa Sakurom i Čodžijem gledala mečeve, a tokom invzije je bila pod Kabutovim gendžicuom.

Zapaženu ulogu u drugom delu ima za vreme potrage za Akacki članovima. Bila je u timu se Čodžijem, Aobom i Raidom, dok su oni tragali, drugi tim se suočio sa Akackiem, a oni su stigli kasno tek na samrti Asume da čuju njegove poslednje reči. Zajedno sa Kakašijem, Šikamaruom i Čodžijem su ponovo ušli u borbu sa Akacki članovima, Hidanom i Kakuzom, ali ovoga puta su izašli kao pobednici. Tokom invazije na selo lista tugovala ja za ubijeno, Šizune. Za vreme rata je smeštena u petu diviziju, a sa Šikamaruom i Čodžijem se suočila sa Asumom a potom i sa Kinkakuom. Posle izveštavanja od svog oca krenula je sa ostatkom Konohe 11 na mesto gde se bore Naruto i tobi.

Zanimljivosti

  • Ino je poput svog oca član tima Ino Šika Čo,čiji su članovi deca bivših članova.
  • Ino i Deidara imaju dosta sličnu kosu.
  • Inini hobiji su kupovina i branje cveća.
  • Tim je napravljen kao svaka generacija koji su formirali taktiku Ino Šika Dzo.
    • Ino u svakoj Naruto video igri koristi cveće kao nindža oružje i najjače tehnike,iako to nikada nije primenila u Anime Naruto ostvarenju.
    • Ininog oca Inoičija Jamanaku je ubila Džubi(Desetorepa) kao i senzorske nindže i Šikakua Naru.