FANDOM

40px-Ambox warning blue construction.svg Jedan korisnik upravo radi na ovom članku! Mole se ostali korisnici da ne uređuju članak dok je ovo obaveštenje prisutno. Koristite stranicu za razgovor na ovom članku ako imate komentare i pitanja u vezi sa člankom. Kada radovi budu gotovi, korisnik koji uređuje, ukloniće ovaj šablon! Hvala na razumevanju!
(Šablon može biti uklonjen ako kroz tri dana od trenutka postavljanja nema izmena na članku.)
Indra Ocucuki
Indra Infobox
(大筒木イントラ, Ōtsutsuki Indora)
Genije Ninšua (忍宗の天才, Ninshū no Tensai)
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #462
Anime Naruto Šipuden epizoda #203
Film Poslednji: Naruto film
Igrica Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Udar
Pojavljivanje Manga, Anime, Film, Igrica
Informacije
Datum rođenja Januar 4
Pol Muški
Vrsta Čovek-Vanzemaljac
Status Mrtav
Kekei Genkai Sharingan Triple.svg Šaringan
Mangeky Sharingan de Sasuke Mangekjo Šaringan
Klasifikacija Senzorski Tip
Prebivalište País de So Zemlja Predaka (Samo u animeu)
Klan Tsutsuki Symbol.svg Ocucuki Klan
Porodica
Kaguja Ocucuki (Baba)
Tendži (Deda) (Samo u animeu)
Hagoromo Ocucuki (Otac)
Hamura Ocucuki (Stric)
Ašura Ocucuki (Brat)

Indra Ocucuki (大筒木イントラ, Ōtsutsuki Indora) je bio stariji sin Hagoroma Ocucukija i osnivač nindžicua. On je takođe predak Učiha klana.

Pozadina

Indra inventing Ninjutsu

Indra osniva Nindžicu.

U animeu, uprkos što je njegova majka umrla nakon rođenja njegovog mlađeg brata, Ašure, Indrino detinjstvo je bilo mirno i radosno, provodeći svoje vreme sa ocem i bratom, i čitajući očeve knjige i revije. Kada du bili u povoljnim godinima, braća su počela da uče o Ninšuu, u nadi da će neko od njih postati naslednik velikog mudraca. Nakon što je Indra nastavljao da oduševlja sve sa svojim prirodnim moćima i naprednim stopom rasta, on je pokazao svoju genijalnu stranu, shvatajući da bi čakra mogla biti od koristi i za druge raznovrsne poslove. Ubrzo, ostali Ninšu pratilici su učili od Indrinog primera i počeli su da koriste novu inovaciju da poboljšaju način života i njihove sposobnosti. Dok je u početku bio ponosan na svoje otkriće, Indra je odrastao zabrinut da bi ostali mogli da zloupotrebe njegovo otkriće u fizičkom smislu, a ne duhovnom kao što je to namenjeno za Ninšu. Povremeno, Crni Zecu bi prišao Indri kada bi on bio sam, govoreći mu o njegovom pravom potencijalu i pohvalama, čak mu je i rekao da bi mogao da parira i legendarnom Mudracu šest staza i da bi u jednom trenutku Indrina moć prevazišla njegovu. Nakon što je probudio svoj Šaringan, Indra je počeo da prima ka srcu sve te pohvale, fokusirajući se samo na trening i odrastajući hladniji prema drugima, uključujući i prema svom bratu.

Black Zetsu Manipulating

Crni Zecu manipuliše Indru da preuzme Ašurino nasledstvo.

Kada je njihov otac bio na samrtnoj postelji, Ašura, Indrin mlađi brat, je izabran da brine o Hagoromovom snu kako bi se mir uspostavio u svetu. Indra, ljubomoran da je njegov mlađi brat izabran naspram njega, je bio ultimativno manipulisan od Crnog Zecua da je on trebao da bude izabran, i izabrao je da se bori sa Ašurom kako bi dobio nasledstvo. Radivši to, Indra je bio prvi koji je razvio nindžicu od očevog ninšua. Oba brata su umrla u borbi oko naslednika Ninšua, ali ne pre nego što su dobili potomke koji će nastaviti ovo smrtno neprijateljstvo vekovima koji su dolazili. Indrini konačni potomci — Učiha klan — nastaviće ovo neprijateljstvo sa Ašurinim konačnim potomcima — Sendžu klanom. A nijedan klan nije znao kako je nastala njihova mržnja prema drugom klanu.

Ličnost

Indra's solitude

Indrin put samoće.

U animeu, još kao dete, Indra je prikazan kao brižno i nežno dete koji je pazio svog mlađeg brata i igrao se sa njim. Kao vrlo zreo dečak, on je shvatio značaj strpljenja i razmišljanja ljudi. Indra je bio veoma zaštitan prema svom mlađem bratu i brinuo je o budućnosti Ninšua kada su ostali odstupili od pravog Ninšu predskazanja, i počeli da ga koriste fizički. Čak i nakon što se otkrilo da je on genije, Indra je uzimao druge pohvale sa skromnošću, želeći samo da pomogne drugima. On je takođe bio veoma privržen u svojim učenjima i privatnoj vežbi.

Međutim, nakon sastanka sa Crnim Zecuom i shvatanja više o njegovoj pravoj moći, Indra je polako shvatao da je on poseban kao i njegove sposobnosti, pa je potom postao ponosan da su njegove sposobnosti višeg nivoa od drugih. On je postao ponosan i samostalan, odlučan da nastavi svoj put bez drugih. Pošto je sve radio sam sa svojim moćima, on je verovao da moć i sila mogu dostići sve, čak i mir, tu ideologiju je on podelio sa svojom babom. Uprkos tome, Indra je bio u stanju da zadrži svoju ljubomoru prema Ašuri, koji je postao naslednik Ninšua. Ali, njegova ljubav i poštovanje prema njegovom ocu i bratu promenila su se u mržnju, ta mržnja je dozvolila Crnom Zecuu da manipuliše Indrom i krene u rat protiv svog brata kako bi preuzeo nasleđe, i ultimativno preispitao očevu odluku. Indrina mržnja i ideologija imaće velike posledice na njegove potomke.

Izgled

Indra je imao dugu braon kosu koju je skratio na vrhu. Dva repića koja su bili umotani u zavoje sa obe njegove strane. Njegove obrve su bile kratke — što je predstavljalo simbol njegovog plemstva — i takođe je imao crne oči. Kasnije, on je svoju kosu vezao u rep, i imao je dve plave oznake ispod njegovih očiju, koji su se pojavljivali na uglovima. On je nosio dugi beli kimono sa crnim šest magatamama koji je imao veliku kragnu, i crni pojas. Kada se borio sa Ašurom, prikazan je kako nosi oklop sličan onom koji je imao Madara.

Sposobnosti

Od malih nogu, Indra je bio priznat kao čudo i neverovatni genije, u njegovim očima narod je video njegovog legendarnog oca. Pored svoje veštine u borbi, Indra je nasledio "oči" svog oca: snažnu čakru i moćnu duhovnu energiju. Njegov talenat je bio toliko velik, da su praktično svi Hagoromovi pratioci mislili da će Indra postati naslednik Ninšua.

Čakra i Fizičke moći

Indra je prikazan kao veoma dobar u taidžicuu, pošto nijedan od njegovih Ninšu studenata nije bio u stanju da mu parira. Kao i njegov otac, on je imao ekstremno jaku čakru i jednako velike rezerve, bio je i u stanju da je oslobodi za razne svrhe, poput toga da poboljša svoje udarce. Indra je takođe bio veoma precizan u čakra manipulaciji, kao što je pokazao kada je iskoristio munjevitu tehniku, sličnu kao Čidori. Dodatno, on je bio u stanju da oseti Crnog Zecua i ako se on nije pojavljivao.

Nindžicu

Indrin talenat je pokazao urođeni kapacitet za učenje Ninšua. Na kraju krajeva, kada je imao samo deset godina, naučio je kako da oslobodi čakru kroz pokrete prstiju, ovaj termin je kasnije postao poznat kao pravi i originalni nindžicu. U animeu, on je mogao da napravi više klonova. Indra je mogao da koristi Jin Stil, i, u animeu, on je bio prikazan kako koristi Vatreni i Munjeviti Stil od njegovog detinjstva. Praktično, njegove vištine kroz Munjeviti Stil su mu dozvolile da ubije džinovskog vepra sa jednim udarcem, uprkos ogromnoj snazi životinje. Indra je takođe prikazan kao veoma vešt korisnik u šurikendžicuu. U kasnijim godinama, Indra je koristio mač, pokazajući veštinu u kendžicuu.

Doudžicu

Indra's Susanoo-1

Indrin Perfektni Susano

Indra's Sharingan

Indrin Šaringan

Indra je posedovao mešavinu Kagujinog doudžicua; Šaringan, koji je probudio kada je spasio život njegovog brata. Sa ovim, Indra je mogao da prati tok čakre, i da obrati pažnju čak i na sitne detalje, Indra je takođe sa Šaringanom mogao da predvidi kretanje neke osobe. Kao korisnik Jin Stila, on je verovatno mogao da koristi svoj Šaringan za Gendžicu. U animeu, Indra je probudio Mangekjo Šaringan nakon što je ubio svoja dva najbliža prijatelja a uz ovu sposobnost, mogao je da koristi Susana i Amaterasu. Zahvaljujući svom talentu, njegovo ovladanje Susanom je bilo takvo da je mogao da koristi Perfektnog Susana, koji je mogao da parira Ašurinom borbenom modu.

Zaostavština

Indra's Successor

Indrina čakra teče kroz Saskea.

Indrina čakra je ostala i nakon što je njegovo telo bilo uništeno, koja se reinkarnirala u različitim pojedincima kroz istoriju. Madara Učiha, prethodna reinkarnacija, pomogao je da se stvori prvo nindža selo zajedno sa Ašurinom prethodnom reinkarnacijom, Haširamom Sendžu. Međutim, Madara je na kraju prihvatio Indrinu ideologiju, zbog različitih događaja a i zbog toga što je stalno tražio veću moć. Madarina ambicija je toliko rasla da ga je navela da poželi, i na kraju ukrade Haširamin DNK, nehotice dobija deo Ašurine čakre i zadržava je u sebi. Kao rezultat toga, Madara je probudio Rinegan. Nakon Madarine smrti, Indra se reinkarnirao u Saskea Učihu.

Prema Crnom Zecuu, reinkarnacije Indre i Ašure su skoro uvek u sukobu sa jednim drugima i retko rade zajedno. Naruto i Saske su jedni od izuzetaka, pod predpostavkom drugi izuzeci su postojali pre više stotina godina.

Na kraju, Ašurina zadnja reinkarnacija, Naruto Uzumaki je uspeo da uradi ono što sve Ašurine prethodne reinkarnacije nisu uspele: okončao je raskol dve smrtne linije Ašure i Indre i njihovih reinkarnacija, koju je okončao nakon što je pobedio Indrinu reinkarnaciju, Saskea Učihu, u svojoj poslednjih bici, koja je bila presudna za gorku svađu koja je trajala vekovima.

Zbog Indrine sebičnosti i akcijama da preuzme očevu titulu za sebe, Indrini postupci će dovesti do vekova krvoplića između njegovih pozomaka i Ašurinih.

Zanimljivosti

  • "Indra" doslovno znači "Kralj Bogova" u Sanskritu, оvo je moguće povezivanje Indrinom opsesijom za očevom titulom.
  • Rivalstvo Indre i Ašure i njihovih potomaka (Učiha i Sendžu) potiče iz hinduističkih i budističkih religija gde su Bogovi, predvođenim Indrom, u stalnoj borbi protiv Asure. U učenjima, Asura je bio zlonameran Bog koji je vodio đavole, dok je Indra bio dobronameran, ali u serijalu Naruto ove uloge su zamenjene.
  • Kao i njegov otac, on je zadobio mač u borbi. Njegov izbor glavnog oružija, moglo je predstavljati njegovu želju za vlašću, dok je izbor njegovog brata bio Šakujo koji predstavlja želju za ljubavi i mirom.
  • U animeu, Crni Zecu je počeo da manipuliše nad Indrom od njegovog detinjstva, dok je u mangi prikazano kako je Indra bio manipulisan nakon što nije bio prihvaćen za naslednika Ninšua.
  • U mangi i u polovini animea, Indrin Mangekjo Šaringan je prikazan kao spiritualan. Međutim, kasnije u animeu je njegov Mangekjo Šaringan isti kao kod Saskea.

Start a Discussion Discussions about Indra Ocucuki