FANDOM

Glavni nindža otima Hinatu.jpg

Glavni nindža oblaka otima Hinatu

Hjuga incident je afera koja se desila izmedju Sela lišća i Sela oblaka.

Download (15)-1.jpg

Hiaši ubija Glavnog nindžu

Posle mnogo godina ratovanja Selo lišća i Selo oblaka dogovorili su se oko primirja. Poslat je glavni nindža oblaka kao visokorangirani šinobi da potpiše primirje. Medjutim to je bio izgovor za ovog nindžu da ima pristup selu lišća i nesmetano kretanje. On je to iskoristio kao pokušaj da kidnapuje Hinatu Hjugu u cilju da ukrade bjakugan. Medjutim pri pokušaju otmice glavni nindža je ubijen od strane Hiašija Hjuge. Kada je Selo lista poslalo objašnjenje Selu obala šta se dogodilo, Selo oblaka je isprovociralo celu aferu, tvrdeći da je Selo lista namerno ubilo njihovog mirotvorca.Zahtevali su momentalno da im se isporuči telo mrtvog ubice Glavnog nindže.Selu lista je odmah bilo jasno da Selo oblaka, pošto nije uspelo prevarom da dodje do Bajkugana, pokušava to diplomatskim putem, ucenama i siledžiskim pretnjama ratom.Da bi se izbeglo novo krvoproliće i spasile hiljade života, Selo lista je popustilo.Odluka je rezultirala smrću Hizašija Hjuge kao druge osobe koja je poginula zbog ovog incidenta...

Young Hizashi-0.png

Hizaši Hjuga se žrtvuje za svog brata, porodicu i svoje selo

Zanimljivosti

  • U manga izdanju kada je prvi put objavljena priča poglavlje 102 umesto sela oblaka iz zemlje munje spominje se zemlja oblaka, a glavni nindža spomenut kao jedan od njenih glavešina, jer gašira u prevodu sa japanskog znači glava, tj šinobi glavešina ili shinobigashira, medjutim pošto u daljem razvoju priče Zemlja oblaka uopšte ne postoji, a Glavni nindža nosi traku Sela oblaka onda je on u animi predstavljen kao Glavni nindža oblaka iz Zemlje munje iz Sela oblaka.
  • Selo lista je u trenutku Incidenta bilo sigurno znatno oslabljeno, budući da se desio napad Devetorepe lisice i da su njene najelitnije nindže Sanini bili van sela...Takodje novi džindžuriki Naruto nije bio u stanju da konroliše svoju repatu zver, pa se Treći Hokage sigurno plašio da ako selo ne pristane na zahteve Sela oblaka, oni će iskoristiti svojeg džindžurikija koji je imao kontrolu nad svojom repatom zveri da uništi Selo lista, apostojala je opasnost, da ako dodje do napada Kurama bude ponovo oslobodjena zbog Narutovih godina.