FANDOM

Hana Inuzuka
Hana Inuzuka.png
(犬塚ハナ, Inuzuka Hana)
Pojavljivanje
Manga:
Naruto poglavlje #137
Anime:
Naruto epizoda #79
Film:
Naruto Film: Krvavi zatvor
Pojavljuje se u:
Anime, Manga, Film
Informacije
Datum rođenja:
April 13
Pol:
2000px-Venus symbol.svg.png Žensko
Broj godina:
I Deo: 18
II Deo: 21
Status:
Živa
Visina:
I Deo: 170.3 cm
Težina:
I Deo: 52.5 kg
Krvna grupa:
O
Klasifikacija:
Okupacija:
Veterinar
Selo:
Partner:
Klan:
Tim:
Peta Divizija
Rank
Nindža Rank:
I Deo: Čunin
Nindža Registracija:
012368
Porodica
Cume Inuzuka (Majka)
Kiba Inuzuka (Brat)
Hana Inuzuka (犬塚ハナ, Inuzuka Hana) je čunin iz Inuzuka Klana, iz Sela Lišća, kao takođe i veoma dobar i poštovan veterinar i medicinski nindža. Njene pseće trojke su: Tri Haimaru Brata.

Pozadina

U animeu, Hana je bila na Akademiji u isto vreme i bila je u istom razredu gde su bili Izumi i Itači Učiha, Saisu Kamano i Maruten Akimiči, pod tutorstvom Daikokua Funenoa.

Ličnost

Haimaru brothers-0.png

Hana je prilično nežna prema svom mlađem bratu, kao i njeni psi. U poređenju s njenom porodicom, ona je više ležerna, i više smirenija, iako ona ponekad, ima divlje ponašanje i uvek je spremna da se bori da bi zaštitila svoje selo. U sličnosti s mnogo njih iz Inuzuka Klana, Hana je odana svojoj porodici, i izgleda kao da je veoma bliska svom bratu Kibi. Očigledno je da poseduje veoma oštar i pažljiv um u pogledu na medicinske tehnike, posebno one koje zahtevaju veterinarsku medicinu.

Hana je veoma ljubavni pojedinac, koji je brinuo o Kibi i kući dok je Cume bila na svojim misijama. Ipak, na stranu što je veoma talentovani veterinar, Hana je manje vešta u domaćim traženjem.