FANDOM

300px-Haku

Haku Juki

Haku Juki (jap. 白, engl. Haku) je bio stanovnik zemlje vode i član Juki klana, posle upoznavanja Zabuze postao je šinobi sela magle.

Pozadina

Haku je rodjen u malom selu u zemlji vode. Sela su se u to vreme borili izmedju sebe koristeći nindže, a posle završetka rata nindže sa kekei genkaiem su smatrani omraženim zbog svojih sposobnosti jer su stanovnici smatrali da oni dovode do rata.

Hakuovi roditelji su bili farmeri, oni su živeli srećnim životom. Njegova majka je bila nosilac kekei genkaia jer su, ali je ona to vešto skrivala od ostalih. Jednom prilikom Haku je otkrio svoju sposobnost i pokazao je majci koja ga je ošamarila i rekla mu da to više nikad ne sme da radi. Hakuov otac je video i okupio grupu seljanja, koji su se udružili i ubili Hakuovu majku, potom su pokušali da ubiju i Hakua ali je on iskoristio svoj kekei genkai, ledeni stil da ubije oca i ostatak seljana.

Kao siroče, Haku je lutao ulicama i često preturao po kontejnerima u potrazi za hranom. Kada mu je Zabuza ponudio da podje za njim i postane njegovo ultimativno oružije on je pristao. Kasnije Zabuza ga je naučio svemu što zna.

Ličnost

Haku je dečak dobra srca, ljubazan, usaglašen, bio je veoma spreman šinobi koji je verovao da osoba postaje istinski jaka samo kad nekog važnog sebi mora da zaštiti. Uprkos svom velikom talentu za borbu, Haku je uvek izbegavao da ubije čoveka kad god je to moguće. Kada je primoran da se bori sa protivnikom na život i smrt ide do te mere da protivnika ostavi bez svesti samo da ga ne bi ubio, kao što se videlo u borbi sa Saskeom. Pre nego što je upoznao Zabuzu, patio je od uverenja da je nepotreban, a Zabuzi je služio kao alat kako bi se osećao korisno.

Sposobnosti

Pošto je obučen od strane Zabuze, Haku je veoma opasan nindža. Njegove sposobnosti su bile dosta velike za Kabuta da ga oživi za vreme četvrtog velikog šinobi rata.

Haku ima veliku brzinu, Saske nije mogao da registruje njegove senbon igle sve dok nije probudio svoj Šaringan. Uspeo je da iz ruke izvadi mačeve Gatovim telohraniteljima pre nego što su oni to shvatili.

Haku može da koristi tehnike vetra i vode, a korišćenjem ova dva stila zajedno može da koristi i svoj kekei genkai, ledeni stil. Njegova najbolja tehnika je korišćenje demonskih kristalnih ogledala koji mu daju veliku brzinu. Haku je i poznavalac svakog organa u ljudsom telu i uspeo je da u više navrata da izrežira nečiju smrt.

Pregled priče

Prvi deo

Images-1423318135 (1)

Haku koristi Džicu Demonskih ogledala

Haku se prvi put pojavljuje kada spasava Zabuzu od Kakašija i potom ga odvodi. Kasnije se zajedno sa njim bori protiv tima 7, prvo sa Saskeom a potom i sa Narutom. Tokom borbe teško ranjava Saske, što razbešnjava Naruta i potom on skoro ubija Hakua. Haku gine kada se podmete ispred Zabuze kada Kakaši pokušava da ga ubije.

Drugi deo

U drugom delu Haku se pojavljuje u četvrtom šinobi ratu kao član oživljenih šinobija i bio je poslat na bojno polje gde se nalazio treći odred. On se ponovo isprečio ispred Kakašija kada je ovaj pokušao da pobedi Zabuzu. Kasnije je zapečaćen.

Zanimljivosti

  • Haku znači belo.
  • U srpskoj verziji sinhronizacije, Hakuu se obraćaju u ženskom rodu iako je muško.