FANDOM

300px-Hayate2

Hajate Geko je bio treći preliminarni instruktor i nadgledač čunin ispita. Poginuo je u borbi sa Bakijem, tokom noći kada je špijunirao Kabuta.

Pozadina

20130411172842

Hajate ranjava Bakija

Kao genin Hajate je učestvovao na čunin ispitu i bio je u istom timu zajedno sa Ibikijem i Tokarom, njegov tim se suočio sa Ibikijevim timom.

Ne zna se mnogo o Hajateu, osim da je imao ljubavnicu koja je član ANBU tima, i koja se zaveštala da će ga osvetiti.Takodje po podočnajcima i hroničnom kašlju, moglo se zaključiti da je Hajate možda bolestan od neke bolesti.

Sposobnosti

Takodje malo se zna o Hajateovim sposobnostima osim da je koristio katanu i tehniku plesa mesećine stil lista, kojom je omanuo da ubije Bakija tokom njihove borbe, što ga je koštalo života. Takodje se zna da je Hajate vrlo brz, o čemu svedoči to da je uspeo sa još par džonina da zaustavi Nedžija pre nego što je pokušao da ubije Hinatu.

Hajatea je zamenio Gemna Širanui, koji deluje da je mnogo sposobniji nindža, s obzirom da je imao borbu sa Bakijem.

Zanimljivosti

  • Hajate znači brz kao vetar i takodje na japanskom znači požuri, a Geko znači svetlost mesečine.