FANDOM

300px-Guren

Guren je kunoiči iz Sela Zvuka i vođa Oročimaruovih podređenih nindži. ona poseduje jedinstveni Kekei

Genkai koji se zove Kristalni Stil.On je veoma mocan i redak je kod sinobija jedina je Guren koja moze da ga koristi

Detinjstvo 

Kao dijete Guren je je živjela u malom selu gdje su je svi odbacivali zbog njenih posebnih moći.Kasnije Oročimaru je uništio njeno selo.Oročimaru je bio zadivljen njenim sposobnostima i ponudio joj da krene sa njim.Guren je odlučila da krene sa njim zbog njegove moći.

Nešto kasnije Oročimaru je poslao Guren da uništi određeno selo kako bi vidio njen potencijal.Nakon pretjeranog korišćena Kristalnog stila Guren se onesvijestila.Kada se probudila,ona se nalazila kod žene koja ju je srela u onesviješćenom stanjom i odvela je svojoj kući da je izliječi.Kasnije će se otkriti da je ta žena Yuukimaruova majka.Guren se vratila Oročimaruu,ali je on insistirao da ubije tu ženu.Željeći da je Oročimaru prihvati ubila je ženu koja joj je spasila život.

Guren je brzo postalo miljenica i jedna od najboljih Oročimaruovih podanika.Na kraju,bila je ''preporučena'' kao jedno od Oročimaruovih budućih tijela.Kada se Saske pojavio a Kimimaro više nije bio živ Guren je bila sledeća najbolja opcija u Oročimaruovim očima.Međutim Guren je zakasnila i Genyumaru je bio Oročimaruovo sledeće tijelo.Kasnije Guren je rekla Saskeu da će on biti sledeće tijelo za Oročimarua.Sa osjećajem da više nije potrebna Oročimaruu Guren je otišla.

Sposobnosti 

Guren je veoma jak kunoiči koja je jedno vrijeme bila odabrana za Oročimaruovo sledeće tijelo,a kasnije kao Yuukimaruov čuvar.Sa njenim specifičnim i jednistvenim stilom Guren je imala moć da zarobi Trorepog.U momentima ''živi.-umri'' Guren ima zalihu njene životne energije kako bi oslobodila ogromne čakra rezerve,dozvoljavajući joj da se bori u punoj snazi kraće vrijeme.

Taidžicu 

Gurenine Taidžicu vještine su poprilično dobre kada je mogla da se bori sa ekspertom kao što je Kakaši,da izbjegne Narutov Rasengan i pobijedi Lija i TenTen samo tom vještinom.

Nindžicu 

Guren posjeduje jedinsvenu nindža umjetnost:Kristalni stil.Pošto je ova sposobnost dosta misteriozna vjeruje se da je uz pomoć Zemljanog stila moguće dobiti Kristalni stil,i ne može se kopirati sa Šaringanom.Cunade je tvrdila da su njene sposobnosti misteriozne i da nisu korišćene u nijednom od ratova.Ovo dokazuje da su nindže sa ovom sposobnosti veoma rijetke. Koristeći ovu moć Guren može da priziva i slobodno manipuliše kristalom,kao kad koristi veliki kristalni zid.Ona može da koristi tehnike sa znakovima samo jedne ruke kao Haku,i veoma je dobra u distanciranim borbama.Najsmrtonosnija tehnika njenog kristalnog stila je tehnika koja kristalizuje njene protivnike i time ih pretvara u kristalnu prašinu.Kristalni stil je veoma moćan kekkei genkai.

Inteligencija 

Guren veoma dobro zapažanje nešto kao posmatrač zato je uspjela da tako brzo otkrije Kakašijevu i Jamatovu poziciju,kao što je i brzo otrkila slabost Trorepog posmatrajući kako ga Naruto napada.Veoma je talentovana u procjeni sposobnosti njenog protivnika i pravljenju diverzija to se pokazuje kada je Kibu i Šina natjerala da budu zauzeti njenim klonovima kako bi uspjela da uzme Hinatu.

Pregled priče 

Drugi deo

Pojavljivanje trorepog

Kako bi uspjeo da završi svoje planove Oročimaru šalje Kabuta da dovede Guren.Guren ga napada kada se Kabuto pojavi,ali Kabuto je uspjeo da se odbrani.Nakon vraćanja u Oročimaruovo sklonište bila je okružena stotinama Oročimaruovih zatvorenika sa kojim se borila do smrti,a zatim sa preostalim preživjelima Rindžijem,Gozuom,Kigirijem,Kihoom i Nurari osnovala tim;šesnaest drugih preživjrlih pokušali su da pobjegnu,ali svi su ubijeni od strane Guren.

Guren govori Saskeu da je on sledeće Oročimaruovo tijelo,a kasnije se uvjerava da može da zamijeni Saskea.Ona i Yuukimaru bili su poslati u sigurnu zonu.Dok su bili ti Yuukimaru postaje bolestan,a Guren je bila primorana da se brine za njega.Dok se oporavljao bila je iznenađena njegovim znanjima o samoći kao dijete i tada je počela da saosjeća sa njim.Kasnije je kristalizovala njegovo omiljeno cvijeće Kameliu da bi znao kada je ona živa,a kada mrtva(kada bi bila mrtva kristal bi popucao).Kasnije tim Guren se ponovo okuplja ,Guren onda ostavlja Yuukimaru na sigurnom i odlazi da se obračuna sa Timom Kurenai.

Dok se njen tim borio sa timom Kurenai i Kakašijem,Guren je pripremala zamku.Kada je završila uspjela je da kristaalizuje Hinatu.Koristila je Hinatu kao taoca.Prije nego što je išta učinjeno Tim Yamato dolazi i razbija Gureninu kristalnu barijeru,a zatim spašavaju Hinatu.Nakon toga Guren se odlučila vratiti u njeno sklonište onda dolazi Kabuto i smišljaju novi plan.

Kabuto,Guren i njen tim odlaze na jezero kako bi probudili trorepog.Kada se pojavljuje Guren pokuša da ga obuda ali nije uspjela,čitavo vrijeme bila je u zagrljaju sa Yuukimaruom.Koristila je poslednje zalihe čakre da spasi Yuukimarua i ostale a onda se onesvijestila,kada se probudila vidjela je kako se Yuukimaru brine za nju.Yuukimaru je ponovo bolestan zbog predoziranja sa Kabutovim pilulama.Dok se briula o Yuukimaruu Guren je detektovala Naruta,a onda ga presrela.Nakon nekog vremena Yuukimaru ulijeće i prekida borbu.Saznajući od Naruta sve istine o Oročimaruu Guren počinje da misli za šta su mu stvarno potrebni ona i Yuukimaru.

Nakon što je otišla sa Yuukimaruom ona i njen tim počinju da se pripremaju za konačni napad na nindže Konohe,Guren se nada da će se ponovo sresti sa Narutom i tada ga ubiti.U borbi ona je skoro pobijeđene i bila je primorana na odbranu,ali Gozu ulijeće i spašava Guren.

Kada je stigla do Yuukimarua Guren ga je čula kako svira na listu trave.Melodija joj je pomogla da shvati da je ona ubila Yuukimaruovu majku.Guen je mislila da Naruto želi Yuukimarua zbog njegove moći.Guren je pokušala da ubijedi Kabuta da Yuukimarua više ne stavlja pod takve bolove,nudeći da će ona lično da zaustavi Konohino pečećenje trorepe zvijeri.U borbi asa trorepim ona biva napadnuta od strane zvijeri i samo je Yuukimaru može spasiti.Vidjevši kako Yuukimaru postaje bolji nego ikada u pokušaju da je zaštiti ona shvata da mu ona nešto znači iako mu je ubila majku.Nakon što ju je Yuukimaru spasio Guren ga štiti svojim Kristalnim stilom,a onda zajedno sa Narutom pokuša da savlada Trorepog, ali ih on oboje pojede.

Guren je pokušala da nastavi borbu sa Naruto i unutar stomaka trorepog,ali Naruto želi da se pobrine za njenu povredu.Njih dvoje ubrzo počinju da se raspravljaju o tome gdje Yuukimaru pripada.Guren kaže da Konoha želi da uzme trorepog samo za sebe,ali Naruto kaže da to nije slučaj.Guren u to nije vjerovala sve dok joj Naruto nije rekao da džindžuriki Devetorepe.Nakon toga Guren počinje da shvata Naruta.Guren govori Narutu da je ona ubila Yuukimaruovu majku.Na Gurenino iznenađenje Naruto joj kaže da će zajedno ispraviti njene greške.Yuukimaru uspije da spasi Guren i Naruta kontrolišući trorepog,ali na drugi način.

Guren i Naruto stižu na vrijeme da spasu Yuukimarua od Rinjia koji je ustvari maskirani Kabuto.Kabuto govori istinu Yuukimaruu o ubistvu njegove majku nadajući se da će tim Yuukimaru osloboditi svu njegovu moć.Ali na iznenađenje svih Yuukimaru oprašta Guren.Njih dvoje govore koliko jedno drugom znače.Guren se odluči da pobjegne sa Yuukimaruom,a da ih Naruto pokriva.Međutim Kabuto se otkriva i koristi Edo Tensei(džicu reinkarnacije) i oživljava mrtvog Rindžija.Guren prvo zaštiti Yuukimarua,a onda pokuša da Kristalnim stilom pobijedi Rindžija.Rindži posjeduje tehniku koja lako lomi Kristalni stil.Željeći da zaštiti Yuukimarua Guren odlazi iza Rindžia ''grli ga'' i koristi svoj kristalni stil da kristalizuje i sebe i Rindžija ne koristeći nikakve znakove.Oboje su pali u okean.Gozu ju je kasnije izvukao i z okeana i spasio joj život,a razlog tome je bio što je on bio čovjek na kom je Oročimaru eksperimentisao i nije mu davao hrane ni vode,međutim Guren je došla i nahranila ga.Yuukimaru im se kasnije pridružuje i nakon toga Yuukimaru,Gozu i Guren žive zajedno.

Zanimljivosti

-Njeno ime znači ''lotus''

-Na njenim leđima se nazati taj lotus koji označava njeno ime,

-Do danas Guren je pokazivala najviše tehnika od svih ekskluzivnih anime likova,

-Guren,Saske Učiha,Minato Namikaze i Haku su jedine nindže koje mogu da prave znakove sa jednom rukom.

EPIZODE U KOJIMA SE POJAVLJUJE GUREN SU:89-112