FANDOM

Genma Širanui
Genma Shiranui.png
(不知火ゲンマ, Shiranui Genma)
Pojavljivanje
Manga:
Manga poglavlje 34
Anime:
Naruto 55 epizoda
Film:
Naruto: Krvavi zatvor
Igrica:
Naruto: Ultimate Ninja
Pojavljuje se u:
Manga, Anime, Igrica, Film
Informacije
Datum rođenja:
17 Jul
Pol:
Muški
Broj godina:
I deo: 29-30 II deo: 32-33
Visina:
181 cm
Težina:
71 kg
Rank

Genma Širanui (不知火ゲンマ, Shiranui Genma) je tokubetsu džonin Sela lišća. On je bio zamena za preminulog Hajatea Gekoa, tokom finalnih rundi Čunin ispita.

Pozadina

Pošto je maturirao na nindža akademiji bio je smešten u tim sa Gaiem i Ebisuom. Genma je elitni telohranitelj, radio je u službi četvrog hokagea.

Pregled priče

Genma je izabran za finalnog kontrolora zadnjih rundi čunin ispita. Tokom ispita izbila je borba u areni između brojčano moćnijih nindža zvuka, peska i nindža lišća. Genma stupa u borbu sa Bakijem, koji je ubio Hajatea. Ipak njihova borba je morala da ostane nerešena jer je inavzija na selo povučena. Posle povratka sa jedne misije, Genma i Raido su naleteli na četvorku zvuka i pošto su dolazili iz pravca Konohe pitali ih šta to nose. Četvorka zvuka je iskoristila drugi nivo znaka kletve da bi pobedili Genmu i Raida. Potom Genma i Raido bivaju pronađeni od Šizune u veoma teškoj kondiciji i ona ih vodi nazad u Konohu. Genma je zajedno sa Raidom bio smešten u odredu za zaštitu feudalnih lordova. Posle napada Zetsu armije, Genma se zajedno sa nekoliko nindži i Narutovim klonom bori protiv Zetsuovih klonova. Potom zajedno sa Raidom i jednim nepoznatim nindžom koristeći tehniku Četvrtog Hokagea prebacuje Mei Terumi na bojno polje. Posle ulaska pet kagea u borbu sa Madarom, Genma, Raido, Dodai i još jedan nindža vijaju Mua, drugog Cučikagea.