FANDOM

Gendžicu: Šaringan
  • Tehnika se upotrebljava...
  • ...u svrhu uspavljivanja mete.
Imena
Kandži:
幻術・写輪眼
Romedži:
Genjutsu: Sharingan
Doslovno značenje:
Tehnika Iluzije: Šaringan
Pojavljivanje
Manga:
Poglavlje #15
Anime:
Naruto Epizoda #9
Film:
Naruto Fil: Nindža sudar u zemlji snega
Igrica:
Naruto Šipuden: Ultimativni Nindža Sukob Generacija
Novela:
Naruto Džinraiden: Dan kada vukovi zavijaju
Pojavljuje se u:
Manag, Anime i Igrica
Informacije
Klasifikacija:
Kekei Genkai, Gendžicu, Dojdžicu
Element:
Jin izdanje
Klasa:
Ofanzina, Dopunjujuća
Domet:
Kratak domet
Znaci rukama:
/

Gendžicu: Šaringan (幻術・写輪眼, Genjutsu: Sharingan) je opšti naziv za tehnike iluzije koje sprovode korisnici Šaringana. Pri susretu pogleda žrtve i korisnika ovog dojdžicua, protivnik biva uhvaćen u gendžicu sa različitim efektima, od uspavljivanja žrtve do potpune mentalne kontrole.

Varijacije prema korisnicima

Kakaši Hatake

Kakaši je uz pomoć svog Šaringana mogao da uvuče protivnika u hipnotičku iluziju terajući ga da se pomera kad i on, tako da izgleda kao da može da vidi budućnost. Uz pomoć ove sposobnosti uspeo je da iskopira preko hiljadu tehnika. Takođe, jednim pogledom je mogao da uspava nekoliko šinobija čak i ANBU kalibra.

Šisui Učiha

Šisui je takođe uz pomoć Šaringana mogao da uspava svoju žrtvu samo jednim pogledom u oči. Ova vrsta iluzije je uspela čak i na Danzu Šimuri, jednom od najiskusnijih Konohinuh nindži.

Madara Učiha

Madara je koristeći Šaringan mogao da stekne kontrolu nad Repatom zveri i upravlja njenim umom terajući je da radi sve po njegovoj volji.

Obito Učiha

Obito je takođe bio sposoban da kontroliše repate zveri kao i džindžurikije bez ikakvih problema samo korišćenjem svog regularnog Šaringana. Ova okularna moć se može uporediti čak i sa Kotoamacukamijem.

Itači Učiha

Itači je mogao da očnim kontaktom odvuče žrtvu u mračnu praznu dimenziju gde je njeno telo napravljeno od papira koji gori od glave do pete dok korisnik to posmatra. I ako je tehnika dosta slična sa Cukojomijem, za nju je potreban samo osnovni Šaringan sa tri tomoa.

Saske Učiha

Saske je koristeći Šaringan mogao da odvuče misli protivnika u nepoznati univerzum gde bi bio mučen i mentalno iscrpljivan od strane ljubičastog čudovišta od čakre nalik na njegov oklopljeni Susano.

Poboljšanja

Primena Mangekjo Šaringana

Itachi Using Genjutsu.png

Tehnika biva sprovedena putem Mangekjo Šaringana

S obzirom da je u pitanju viša forma Šaringana, i Mangekjo Šaringan je sposoban da baci opšti gendžicu ovog tipa. Saske je ovu sposobnost iskoristio u borbi sa Kiler Bijem gde je usporio njegovo kretanje, i paralisao ga uvukavši ga u iluziju.