FANDOM

Hanzo and Sannin-0.png

Hanzo protiv tri Legendarna Sanina

Drugi Šinobi Svetski Rat (第二次忍界大戦, Dainiji Ninkai Taisen) je bio drugi veliki rat koji je uključio većinu vodećih šinobi sela. Nezna se mnogo o politici tog vremena, ali je poznato da su učestvovala Sela lista predvođena Hiruzenom Sarutobijem, kamena predvođena Onokijem, peska predvođeno Trećim Kazekageom i kiše predvođeno Hanzom. Zna se da se većina bitaka odigrala na teritoriji malih zemalja i slabijih sela, kao što je Selo kiše i da su zemlje posle bitaka ostajale opustošene. Nagato je rekao da je selo lišća započelo rat ali je na kraju iz njega izašlo i kao pobednik.

Pozadina

Prvi šinobi rat je okončan primirjem između sela koja su u njemu učestvovala. Posle prvog šinobi rata, šinobi nacije bile su poprilično oslabljene. Sporazum je doveo do perioda mira, ali se posle nekih dvadesetak godina od kraja rata, javila velika ekonomska razlika između država. Mnoge države su kreirali frakcije i fondacije kako bi se proširili i sve ovo je dovelo do drugog svetskog šinobi rata.

Posledice

Legendary-sannin.jpg

Cunade, Džeraja i Oročimaru, tri legendarna sanina

Kao i kod svih ratova i drugi šinobi rat je doneo mnogo heroja i mnogo smrti. Za vreme rata i borbe sa Hanzom, Oročimaru, Džeraja i Cunade su postali širom sveta poznati kao Tri Legendarna Sanina (伝説の三忍, Densetsu no Sannin), odnosno tri legendarne nindže. Cunade je postala takođe poznata i kao najveći medicinski šinobi do tada, jer je uspela da suzbije sve otrove koje je Čijo iz sela peska napravila. Ona je takođe i formirala medicinski šinobi sistem koji se i danas koristi. Sa druge strane, Cunade je tokom ovog rata izgubila svog mlađeg brata, Navakija i ljubavnika Danam, a takođe je obolela od hemofobije.  

-Sakumo-Hatake-naruto-shippuuden-19141864-1280-720.jpg

Sakumo Hatake, Beli očnjak sela lišća

Veruje se da je Sakumo Hatake tokom ovog rata postao poznat kao Beli očnjak sela lišća (木ノ葉の白い牙,Konoha no Shiroi KibaEnglish TV: White Fang of the Leaf). Negde u toku rata on je ubio Sasorijeve roditelje zbog čega je stekao veliku mržnju od Čijo. Njihova smrt i nedostatak roditeljske ljubavi kasnije će od Sasorija napraviti S-rang kriminalca i člana organizacije Akacuki. Pri kraju rata, nakon što je izabrao da zaštiti prijatelje umesto da izvrši misiju do kraja, Sakumo pada u depresiju zbog osuda sopstvenog naroda i izvršava samoubistvo. Ovaj njegov čin će dovesti do toga da će se njegov sin Kakaši u budućnosti pa sve do Trećeg Šinobi Rata striktno pridržavati šinobi pravila osvrćući se isključivo na misiju. 

Siročići sela kiše, Nagato, Jahiko i Konan, takođe su ostali bez roditelja u ovom ratu. Međutim, Džeraja ih uzima kao svoje učenike i u narednim mesecima se posvećuje njihovom treningu. Nagato će godinama kasnije motivisan iskustvom koje je u ovom ratu proživeo osnovati svoju organizaciju Akacuki.